הרשמה

כנסו בהם: Redfall יקבל פרזנטציה באורך 30 דקות בכנס QuakeCon 2022

30 דקות של מידע חדש, ואולי אפילו גיימפליי

הלו"ז המלא של Quakecon 2022 נחשף

חברת Bethesda פרסמה את הלו"ז המלא והרשמי לכנס ה-QuakeCon השנתי שלה, ונראה שהיא מתכננת לפתוח אותו עם פרזנטציה באורך 30 דקות שתתמקד בכותר האקשן/תפקידים שלה - Redfall.

quakecon 2022 details redfall the elder scrolls online fallout 76 more

הכנס יתחיל ב-18 באוגוסט בשעה 20:00 בערב שעון ישראל, והפרזנטציה תתחיל ב-20:15. היא צפויה "לקחת אותנו אל תוך המשחק המצופה של Arkane, המבוסס על ציד ערפדים קבוצתי שם נקבל מידע חדש, פרטי גיימפליי חדשים ועוד." לצד Redfall, מעריצים יוכלו לצפות בפרזנטציות על משחקים כמו Elder Scrolls Online, Fallout 76, Ghostwire: Tokyo ו-Fallout 4, חלקן יציגו מידע חדש על תוכן עתידי שצפוי להגיע, ואחרות צפויות להיות שידורי לייב למטרת גיוס כספים לצדקה, תחרות קוספליי, פאנל לבניית מחשב אישי ואפילו Speedrun לליטוף כלבים.

אם אתם מצפים לקבל את טריילר החשיפה ל-Elder Scrolls VI בכנס הזה, חשוב שתגיעו עם ציפיות מתאימות - QuakeCon מעולם לא היה כנס שמשמש להכרזות או חשיפות ענקיות, אלא דווקא נותן למעריצים ולמפתחים מקום להביע הערכה אחד כלפי השני ופשוט ליהנות. מה שכן, תמיד ניתן לצפות לטריילר או שניים על תוכן חדש שצפוי להגיע למשחקים של החברה, וכרגיל אנחנו נהיה כאן עם סיכום של כל הדברים המעניינים שאתם עלולים לפספס. מצפים לכנס? רוצים לראות יותר מ-Redfall? תוך כמה זמן לדעתכם יצליחו ללטף כלב ב-Ghostwire: Tokyo? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י