הרשמה

ג'יאנקרלו אספוזיטו נפגש עם Marvel בנוגע לתפקידים פוטנציאלים

והוא שם עין על דמות אחת ומאוד ספציפית

האם נמצא השחקן של פרופסור איקס ב-MCU?

השחקן המפורסם ג'יאנקארלו אספוזיטו (Giancarlo Esposito), שבשנים האחרונות מככב בכמעט כל דבר שתוכלו לדמיין, מסדרות כמו The Mandalorian ו-The Boys ועד לתפקיד ראשי ב-Far Cry 6, שיתף ברצון שלו להצטרף ליקום הקולנועי של Marvel. הוא אפילו ציין שהוא נפגש עם הסטודיו לגבי תפקידים פוטנציאלים, ולא היה חשאי בכלל לגבי התפקיד שבו הוא הכי מעוניין. זוז הצידה פטריק סטיוארט, יש שחקן חדש בשכונה.

Après Star Wars, Giancarlo Esposito chez Marvel ? - CinéSéries

בשיחה בפאנל TJH Superhero Car Show & Comic Con 2022, אספוזיטו ציין כי "עדיין לא עבדתי עם Marvel. הייתי בחדר איתם ודיברתי איתם." הוא אמר, ומיד המשיך לספר כמה הוא אוהב את מה שהם עושים. "היה דיבור לשחק את מגניטו, היה דיבור על דוקטור דום ועל פרופסור איקס." המנחה של הפאנל מיד עודד את השחקן לבחור את אחת מהדמויות האלו, והוא השיב לו "אני עומד ללכת על משהו קצת שונה. אני רוצה לחיות ביקום שבו אני משחק את פרופסור איקס."

למרות ההתלהבות המורגשת של השחקן, Marvel עדיין לא הכריזה באופן רשמי על פרוייקט שמערב את ה-X-Men או כל דמות אחרת שקשורה למוטנטים האייקונים פרט לסדרת האנימציה שהופיעה ב-Comic-Con 2022 וצפויה לצאת בשנה הבאה. האם אספוזיטו מתכוון ללכת על כל הקופה בתפקיד לייב אקשן, או שהוא דווקא מתכוון לתפקיד דיבוב? רק הזמן יגיד.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י