הרשמה

ככה מסיימים לייב: THQ Nordic עובדים על משחק חדש של South Park

גם חידוש של Alone in the Dark לא הצליח לגנוב את הפוקוס מהקורבן האחרון למסע ציד הזיכיונות של THQ

בובספוג בתקופת האדם הקדמון, אימה בשנות ה20' של המאה הקודמת וסאות'פארק בידיים מפתיעות

ביום שישי בשעה 22:00 שעון ישראל קיימה המפיצה האוסטרית THQ Nordic את הלייב השנתי שלה. בין הכרזה על RTS להכרזה על עוד משחק RTS, היו כמה הכרזות מעניינות שניגע בהן בהמשך, אך אף אחת מהן לא מתקרבת לאקורד הסיום.

המסך כבר הפך להיות שחור, אפילו כיתוב שמודה לנו על צפייה בלייב כבר עלה. אך כשנכתב על המסך שבנוסף לכל, עובדת החברה על 26 משחקים שלא הוכרזו, קול מוכר התחיל לדבר ו.. הופ, קרה הבלתי יאמן. הלוגו של סאות'פארק הופיע - ואיתו מספר המשחקים הלא מוכרזים ירד ל-25. עדיין לא ברור אם מדובר בהמשך לסדרת המשחקים שהתחילה ב-2014 עם אחד ממשחקי ה-RPG הטובים של העשור הקודם -  South Park: The Stick of Truth, אך כן ברור שמדובר במעבר הזכויות של המשחקים המבוססים על הסדרה המצויירת. שני המשחקים הראשונים, Stick of Truth ו- Fractured But Whole יצאו בהפצה של מפיצה אחרת באירופה- Ubisoft, כך שמדובר במהלך מעניין מצד THQ, שבשנים האחרונות יצאו למסע צייד של זכיונות לסדרות משחקי מחשב. מעבר להכרזה על המשחק לא ניתן עוד מידע עליו, ולצערנו המצב היה דומה גם עם שאר המשחקים הגדולים שראינו בלייב.

משחק הבובספוג החדש - The Cosmic Shake קיבל טריילר חדש שמפוצץ באזכורים לסדרה האלמותית. מעבר לעובדה שפטריק יסתובב איתנו בכל המשחק כבלון, ראינו כמעט את כל הדמויות המוכרות ולא מעט אזכורים לפרקים ספציפים כמו האדם הקדמון. נראה שהמשחק יהיה תענוג לכל מי שיש לו סנטימנט לסדרה הפופולרית, גם אם תאריך יציאה הוא עדיין לא קיבל. המשחק צפוי לצאת לדור הקונסולות הקודם, למחשב ול- Nintendo Switch.

סדרת האימה Alone in the Dark, ש-THQ קנו את הזכויות אליה ב-2018 מקבלת Reimagining. המשחק מתקיים באמריקה של תחילת שנות ה-20 ובעל משחקיות שתקרוץ לכל חובבי Resident Evil 4. הוא מוגדר כמכתב אהבה למשחקי האימה המקוריים וגם ישתמש בדמויות קיימות ויגע בנושאים דומים, אך הסיפור שלו אמור להיות חדש לגמרי. הוא צפוי לצאת למחשב ולדור הקונסולות הנוכחי מתישהו בעתיד.

THQ גם השנה עלו לייב ללא סדרת הדגל שלהם - Darksiders, אבל בכל זאת הצליחו לספק כותרות. בהתחשב בכמות הדחיות שראינו השנה, לא צריך להפתיע אף אחד שבקושי ראינו תאריכי יציאה, גם אם זה נראה תמוה למשחקים כמו בובספוג שמכוונים בכלל לקונסולות הדור הקודם. מתרגשים לחזור לסאות'פארק? הופתעתם מרמת הטריילר של Alone in the Dark? לא יכולים לחכות כבר ל-Destroy All Humans! 2 שיוצא ממש ב-30 לחודש? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י