הרשמה

משחק חדש ביקום של The Lord of the Rings נמצא בפיתוח

הסטודיו המפתח יצר את המודלים בהם השתמשו בטרילוגיית סרטי "שר הטבעות"

מעריצי "שר הטבעות" סוף סוף מקבלים את היחס שמגיע להם

מפיצת המשחקים Private Division, אשר אחראית על הפצתם של כותרים פופולאריים כמו The Outer Worlds, Hades ו-OlliOlli World, הכריזה כי "משחק חדש המתרחש ביקום של הארץ התיכונה שנוצר ע"י ג'.ר.ר טולקין (J.R.R Tolkein)" יופץ על ידה.

ההכררזה הגיעה דרך ציוץ בעמוד הטוויטר של המפיצה, ששיתפה כי המפתחת של המשחק היא Weta Workshop, חברת אביזרים ניו זילנדית אשר הייתה אחראית על יצירתם של כמה מהמודלים המוכרים ביותר שהופיעו בטרילוגיית סרטי "שר הטבעות" בבימויו של פיטר ג'קסון (Peter Jackson). בין המודלים שהחברה יצרה ניתן למצוא את העיר Rivendell, Minas Tirith, הפסלים של Elendil ו-Isildur, וכנראה היצירה האייקונית ביותר שלהם - המגדל של סאורון (Sauron).

החברה השיקה סטודיו לפיתוח משחקים ב-2014, ובנובמבר 2021 עלתה שמועה שבה נאמר שהסטודיו עובד על פיתוח משחק עבור זיכיון גדול מאוד, שמועה שהתשובה עליה נמסרה ברגע זה ממש. מעט מאוד פרטים ידועים לנו על המשחק נכון לרגע זה, אך בהודעה רשמית באתר של המפיצה נאמר כי Middle-Earth Enterprises, החברה בעלת הזכויות המלאות לזיכיון, סיפקה למפתחת את "הרישיון היצירתי הרחב ביותר כדי שיוכלו לתת את הפירוש שלהם ליקום שנבנה בספרים". מעבר לכך, אנחנו יודעים שהמשחק נמצא בשלבי פיתוח מאוד מוקדמים, עם חלון השקה שמכוון לתחילת 2024.

Lord of the Rings: Two Towers' two tower question, definitively answered -  Polygon

מאז השקת המשחק Middle Earth: Shadow of War ב-2017, מעריצי "שר הטבעות" היו מיובשים מתוכן חדש. כעת נראה שהדבר עומד להשתנות עם כל התוכן החדש שצפוי להגיע, בין אם זה משחק ההתגנבות The Lord of the Rings: Gollum שאמור לצאת בשנה הקרובה, סדרת הטלוויזיה Rings of Power שעולה ל-Amazon Prime Video בחודש הבא או התוספת הבלתי נמנעת של גנדלף (Gandalf) למשחק המכות Multiversus. מה אתם חושבים על ההכרזה? חושבים שהמפתחת תצליח לספק חוויה שונה ממה שקיבלנו עד כה? ספרו לנו בתגובות! 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י