הרשמה

שמועה: תמונות מ-Silent Hill 2 Remake הודלפו (לכאורה)

אבל האם המשחק באמת קיים? כל הפרטים שידועים לנו מההדלפה של אתמול בלילה

"התמונות האלו לא מייצגות בכלל את המצב הסופי של המשחק", אומר אחד המדליפים

האם אנחנו קרובים לחשיפה של Silent Hill 2 Remake? תמונות חדשות שעלו לרשת חושפות את מה שהוא Build מוקדם של רימייק למשחק האימה המופתי של Konami משנת 2001, Silent Hill 2. לפי המדליף,
@alej135, הרימייק מפותח על ידי Bloober Team, הצוות מאחורי משחקי אימה כמו Layers of Fear, The Medium ו-Blair Witch. תוכלו לראות את התמונות למטה בציוץ מהעמוד של Andrew Marmo:

כפי שניתן לראות התמונות מאוד מטושטשות וקטנות, במה שטיפה מפריע לאמינות שלהן ומה שחולל שרשור ענק באתר הפורומים ResetEra. חלק מהמגיבים טענו כי המשחק באמת נראה כמו Silent Hill 2, בעוד שחלק דווקא חשבו שמדובר באיזשהו מוד ל-Resident Evil 2 Remake או משחק מעריצים. תגובה אחת שתפסה לנו ולהרבה אנשים אחרים את העין היא של Dusk Golem, יוטיובר ומפתח משחקים. את התגובה ניתן לראות כאן למטה:

"טוב, אם התמונות כבר בחוץ אז אני כבר אגיד את זה: (התמונות) אמיתיות, אבל הן אפילו לא קרובות למוצר הסופי. התמונות נלקחו מדמו ראשוני של Bloober לפני שהם קיבלו את האור הירוק להתחיל את הפרויקט, אז זה ליטרלי הוכחת יכולת בלי שום תקציב, יותר מאשר מוצר סופי. זאת נקודה שחשוב לזכור כשמסתכלים על התמונות האלה.". מצד שני, זה נראה שהתמונות הללו נלקחו ממסמך פנימי של PlayStation כשלפי הרבה אנשים שעובדים ועבדו עם החברה, נראה מזויף לחלוטין.

אז אנחנו נמצאים כאן בנקודה מעניינת: מצד אחד יש הטוענים כי התמונות הללו אמיתיות, מצד שני יש הטוענים כי המקור של התמונות הללו (המסמך של PlayStation), מזויף כמעט בוודאות. אם תוסיפו את הסירוב של Bloober Team להתייחס לעניין ולהמשיך לדבר על הפרויקט הסודי שלהם, אנחנו מקבלים כאן סיפור יותר מסתורי מהמשחק עליו הרימייק יתבסס. נצטרך לחכות לעוד חדשות בנושא לפני שאנחנו מחליטים מה קורה.

מה אתם חושבים על כל הסיפור? הרימייק קיים? התמונות מזויפות? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י