הרשמה

באתי לעזרת חבר: רוקסטאר, Uber וה-FBI משתפות פעולה כנגד המדליף

אני עושה מילואים רק בתוך הבית של המדליף עם צוות שאני בונה לעצמי, אני רוצה Uber, מטולי רימונים, FBI, נגמ"שים, מסוקים

האם עדיין יופיעו בדיחות על Uber במשחק ה-GTA הבא?

הסיפור שאינו נגמר הגיעה לעוד יום בו הוא כצפוי - לא נגמר.  אמנם מבול חדשות כמו לפני כמה ימים לא קיבלנו, אבל כמה שיתופי פעולה מעניינים דווקא כן הגיעו משום מקום בידיוק בזמן כדי להציל את מניית חברת האב של רוקסטאר (Rockstar) Take-Two מהתרסקות ביום בו נפתח המסחר מאז ההדלפה. אבל לפני כן, קצת תזכורות למי ששכח.

קצת לפני פתיחת המסחר בבורסה הוציאה רוקסטאר הודעה רישמית בה היא מודה שאכן היא חוותה פריצה שבמסגרתה דלפו סרטונים מגרסה מוקדמת של המשחק הבא בסדרת GTA. בנוסף, וככל הנראה כדי להרגיע משקיעים, הבהירה החברה שהיא לא צופה כרגע פגיעה במשחקים השלה, ואפילו לא צופה דחייה אורכת טווח של המשחק הבא. החברה לא פסלה דחייה פנימית, שכמובן כרגע אין לנו שום תאריך יציאה למשחק ככה שהוא לא יכול להדחות, והבטיחה שתחשוף אותו כראוי כאשר המשחק יהיה מוכן. ההצהרה אמנם ריככה את הנפילה, אך המנייה של החברה עדיין צנחה בכשישה אחוזים ישר בפתיחת המסחר. לאחר מכן גם Take-Two בעצמה מסרה הצהרה בה היא מבטיחה שפיתוח המשחק לא נפגע - מה שגרם לאחוז הירידה להתמתן קצת. בסוף היום, המנייה בכלל סיימה בעלייה קטנה - שמרכזה ככל הנראה טמונה בעזרה ממקום לא צפוי בכלל.

מי שהגיע על הבאזר כדי להרים את היום לחברת הגיימינג היא דווקא חברת שירותי ההסעות Uber. החברה, שפרסמה הצהרה ארוכה בה היא גם מודה שפרצו לה לתוכנה, טענה שמדובר בפריצה מאורגנת של קבוצת האקרים בשם "Lapsus" שבעבר הטרידה חברות כמו Microsoft ו- Nvidia. ההצהרה שפרסמה החברה ארוכה מאוד ונוגעת בעיקר בפעולות שנקטה החברה למען הבטחת הפעילות באפליקציה בעתיד, אך דווקא השורות האחרונות שלה הן מה שמעניינות. החברה ציינה שלדעתה אכן מדובר באותו פורץ בהדלפת הענק של רוקסטאר, וטענה שהחברות עובדות ביחד עם לא פחות מה-FBI והמשרד לצדק של האומות המאוחדות עכדי לתפוס את המדליף. שיהיה לו בהצלחה במרדף, בנהגי Uber הוא כבר לא יוכל להשתמש.

הסיפור שיצא מכל פרופורציות נהפך להיות אחד המעניינים ביותר שיצא לי לסקר. למרות שקשה לי להאמין שהכל יחזור לקדמותו מהר, אני מאחל לכל הצדדים שהאירוע יגיע לסיומו, ובעיקר מאחל לבחור שאיבד 100 אלף דולר סתם בריאות ואושר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י