הרשמה

תרצו לשחק ב-COD: Modern Warfare 2? רק עם מספר טלפון

כחלק מהניסיון להלחם בשחקנים רעילים, צעד מפתיע של המפיצה עלול למנוע משחקנים רבים להתחבר כליל למשחק המצופה.

צעד מבורך ולגיטימי, או צעד אחד יותר מדי?

בצעדי ענק אנחנו מתקדמים אל עבר השקתו של Modern Warfare 2, הכותר החדש בסדרת משחקי Call of Duty הפופולארית. למרות הציפייה של שחקנים רבים, בימים האחרונים התגלתה ידיעה לא משמחת כל-כך עבור רבים, כשעל פי אחד מהעמודים ב-Battle.net, מסתבר כי שחקנים ידרשו לספק מספר טלפון פעיל אותו יהיה עליהם לקשר למשתמש שלהם על מנת להתחבר. הדובדבן על הקצפת: חבילות סלולאריות של כרטיסי סים נטענים לא יעבדו.

מסתבר שההחלטה המעט מפתיעה הזו מגיעה כחלק מתכנית רחבה יותר של חברת Activision Blizzard להלחם בהתנהגות רעילה במשחקים רבי המשתתפים שלה. קיבלנו הצצה ראשונה למהלך כבר בשבוע שעבר עם השקתו של Overwatch 2, שגרר לא מעט ביקורות. לפחות בתאוריה, הדרישה לקשר את מספר הנייד, תאפשר חווית משחק נעימה ונקייה יותר לכולם, כאשר שחקנים שעוברים על חוקי המשחק והקהילה לא יוכלו ליצור משתמש חדש בכל פעם שירצו ללא ענישה.

מהצד השני, הגבלת היכולת להתחבר עם כרטיסים נטענים אולי תנקה את חווית המשחק עבור שחקנים רבים, אך גם טומנת בחובה את הפוטנציאל למנוע משחקנים אחרים לשחק באופן מוחלט. למרות שבארץ השימוש בכרטיסי סים נטענים מראש פחות נפוץ, באיזורים רבים בעולם קיים שימוש משמעותי מאוד בכרטיסים מהסוג הנטען, ושחקנים כאלו יחסמו לחלוטין ולא יוכלו לגשת למשחק כלל על פי ההחלטה הנוכחית של Activision Blizzard, כשמרבית השחקנים הללו באים מאוכלוסיות מוחלשות, או ילדים שאינם מחזיקים במכשיר סלולארי פרטי משלהם.

לאחר התלהמות לא מעטה ברשת, נראה כי ב-Activision Blizzard החליטו לעדכן את הניסוח המקורי, ולפחות עבור Overwatch 2, לא ידרשו משחקני המשחק המקורי, שיצרו את המשתמש לפני ה-9 ביוני 2021 לחבר את מספר הנייד, אך בכל מה שקשור לשחקנים חדשים, נראה כי לא יהיה מנוס מלהתחבר בעזרת מספר הנייד.

Call of Duty: Modern Warfare 2 יגיע אלינו לקונסולות ה-Playstation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series X/S ולמחשב האישי ב-28 באוקוטבר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:07 13.10.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    גרוע
    אקטיוויז’ן בליזארד לא מפסיקים לאכזב אני לא אמור לתת לאף אחד שום מספר טלפון שאני רוצה לשחק משחק כלשהו

  2. 2

    11:42 13.10.2022 | WarFox89 WarFox89

    יש סיבה מאוד ברורה וספציפית לזה יאקוזה - הם לא מבקשים לקשר את הנייד שלך בשביל לשלוח לך פרסומות או הודעות ב-2 בלילה "ער?".
    מה כבר יקרה אם תקשר את הנייד שלך ? יש לזה הרבה יותר תועלת מחסרונות.

  3. 3

    21:54 13.10.2022 | אג'ה אג'ה (אורח)

    Do you guys not have phones?

  4. 4

       | פורסם ע"י