הרשמה

אמרו שה-Switch לא יוכל להריץ את Mario + Rabids החדש - אז בדקנו כמה זמן הוא מחזיק במצב נייד

לקחנו את מריו והרבידים למסע במצב הנייד, כמה זמן הם יחזיקו?

הביקורת המלאה שלנו למשחק תעלה בימים הקרובים

כשיוביסופט (Ubisoft) הכריזו על Mario + Rabbids Sparks of Hope אי שם ביוני 2021, לא צוין במפורש השם של ה-Nintendo Switch בטריילר ההכרזה. הדבר שלח את מיליוני המעריצים שהתרגשו לקראת ההמשך המצופה לחקירה מעמיקה של הטריילר, והרבה מהם, כולל גם כמה עיתונאים רשמיים, הגיעו למסקנה שהמשחק לא רץ על הגרסה הראשונית של ה-Switch - וככל הנראה מדובר בגרסה משודרגת של הקונסולה. אמנם קיבלנו את מודל ה-OLED, אך הוא לא קפיצת המדרגה עליה דיברו המעריצים. לכן, שקיבלנו את המשחק לידנו הודות לעדלי יונייטד ויוביסופט אירופה ישר יצאנו לבדוק כמה זמן הוא יחזיק על הקונסולה הניידת במצב בה היא, ובכן, ניידת.

רק לאחר שלוש שעות ועשרים ושש דקות של משחק רצוף קיבלנו התראה ראשונה על סוללה נמוכה, והקונסולה נכבתה לגמרי כשהגיע בידיוק לארבע שעות ועשר דקות. לפי הנתונים הרשמיים של נינטנדו, זמן המשחק של הבטריה של הקונסולה בגרסה המשופרת שלה בין 3 ל-7 שעות, מה שמסתדר עם העובדה שאכן מדובר במשחק מורכב. המשחק באמת מהמם, וכולל בתוכו המון אנימציות שרצות בבת אחת. מבחינת הריצה שלו, לא היו ירידות משמעותיות בכמות הפריימים לשנייה מפרט כמה רגעים מאוד זניחים, ככה שאפשר לקבוע שאפילו הטריילר המקורי יכל לרוץ על הקונסולה.

 

יש לנו הרבה מאוד דברים להגיד על המשחק, ולכן לצערנו הביקורת שלנו עליו לא תגיע היום. לבנתיים - מדובר באחד המשחקים הגדולים של השנה בכל מובן אפשרי, והוא לגמרי הולך להיות מדובר עוד הרבה זמן גם בין כל משחקי הענק שצפויים עוד לצאת בחודש הקרוב. 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י