הרשמה

הקסם מתעכב: גרסאות הדור הקודם של Hogwarts Legacy נדחו

בעלי קונסולת הדור הקודם? כדאי שתשבו

גרסאות ה-PS4 ו-Xbox One סופגות דחייה קלה, אך המכה האמיתית מגיעה דווקא ל-Switch

אחד מהמשחקים היותר מצופים לשנת 2023 הוא ללא ספק Hogwarts Legacy, כותר ה-RPG ביקום של "הארי פוטר" שנראה שעומדת הרבה השקעה מאחוריו. הוא צפוי להגיע אלינו בחודש פברואר, ממש מעבר לפינה, אבל רגע לפני שאנחנו פותחים את השמפנייה, חברת Warner Bros הכריזה ששחקנים המחכים להניח את ידיהם על המשחק עבור קונסלות הדור הקודם יאלצו לחכות קצת יותר מהשאר.

עמוד הטוויטר הרשמי של Hogwarts Legacy הכריז כי פלטפורמות ה-Playstation 4 ו-Xbox One יראו את השקת המשחק רק ב-4 באפריל 2023, כחודשיים לאחר יציאתו לקונסולות ה-Playstation 5, Xbox Series X/S ולמחשב האישי. גרסת ה-Switch של המשחק חוטפת את הדחייה הכי קשה, וכעת צפויה להגיע אלינו ב-25 ביולי, כ-5 חודשים מאוחר יותר מתאריך ההשקה המקורי. סיבה ספציפית לדחייה לא ניתנה, אך בציוץ הוסבר ש"הצוות מצפה לספק לכם את המשחק ולתת לכם את החוויה הטובה ביותר על כל הפלטפורמות".

במקור, Hogwarts Leacy היה אמור להגיע לכל הפלטפורמות מתישהו בשנת 2022, אך ההודעה על הדחייה הגיעה לא מזמן עם תאריך חדש לשנת 2023 והפתיעה מעטים מאוד. כעת, נראה שהמשחק מתקרב בצעדי ענק להשקה הרשמית שלו עם תאריך סופי שלא ישתנה, ואנחנו בטוחים ששחקני הדור הקודם יעריכו את הדחייה שתיתן להם לחוות את המשחק כמו שצריך.

מה אתם חושבים על הדחייה? באיזו פלטפורמה תשחקו ב-Hogwarts Legacy? המשחק צפוי להגיע לקונסולות הדור הנוכחי ב-10 בפברואר, לקונסולות הדור הקודם ב-4 באפריל, ולקונסולת ה-Switch ב-25 ביולי.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:32 14.12.2022 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    זה די ידוע שאני ממש מחכה לגירסת הסוויץ והדחייה דוקא מעודדת אותי כי זה מראה שהם רציניים ללכת עם גירסת הסוויץ עד הסוף מה שיבטיח (אני מקווה) גירסה טובה ויציבה שתאפשר לשחק בדרכים ולא רק בבית

  2. 2

       | פורסם ע"י