הרשמה

רגע, מה? High on Life מאפשר לכם לצפות בארבעה סרטים באורך מלא

המשחק ששירותי הסטרימינג פוחדים שתגלו..

טמי והמה?

המשחק High on Life אמנם יצא רק בשבוע שעבר למחשב ולקונסולות ה-Xbox בשירות ה-Game Pass, אך כבר הצליח לתפוס תשומת לב של לא מעט אנשים. למרות שהמשחק מוצלח גם בפני עצמו, מה שמושך את העין הכי הרבה - או במקרה הזה את האוזן,הוא ההומור המוגזם והמיוחד של המשחק. כחלק מהבדיחות, הלכו מפתחי המשחק רחוק מאוד - וקנו זכויות לארבעה סרטים באורך מלא, ואתם יכולים לצפות בהם ברחבי העולם של High on Life 

כן, קראתם נכון. כבר מהשעה הראשונה של המשחק, תוכלו לצפוץ בסרט שמתנגן לאורך של כחצי שעה בטלוויזיה בביתכם, וככל שתתקדמו בעלילת המשחק כך הסרט יתקדם ל-30 דקות הבאות ובסופו של דבר יתחלף בסרט אחר. "Tammy and the T-Rex", סרט קומדיה שטותי מ-1994 הוא הסרט הראשון המתנגן בטלוויזיה, ומכתיב באופן נהדר את שאר הסרטים שיתנגנו. אחרי הסרט, שמככב בו פול ווקר (Paul walker) בתור תלמיד שמוחו הושתל בטי-רקס, מתנגן לו "Blood Harvest" - סרט אימה בסגנון סלאשר משנת 1987.

הסרט האחרון לוקח אותנו עשור אחורה אל 1978 עם קומדיית האימה "Vampire Hookers" המתנגת בשלבים המאוחרים של המשחק. לאיפה נעלם הסרט הרביעי אתם שואלים? בשביל לראות את סרט האימה "Demon Wind" תצטרכו לרכוש דיסק המכיל בתוכו נקודות ציון של בית קולנוע ולזמן אותו באחד מן השלבים. בתוך הקולנוע תמצאו שלושה מבקרים שידברו תוך כדי כל הסרט - שמוקרן באופן שלם ובלי עצירות מלבד כמובן הערות בלתי פוסקות מצד המבקרים שכוללות כמה הצהרות מצחיקות כמו: " ראיתי את הסרט הזה 14 פעמים".

זו לא הפעם הראשונה שניכר במשחק כמה המפתחים ב-Squanch Games ביחד עם יוצר "Rick and Morty" ג'סטין רוילנד (Justin Roiland) השקיעו כדי לגרום לשחקנים לצחוק - אך בראש ובראשונה להנות. יצא לכם כבר לנסות את המשחק? צפיתם באחד הסרטים? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י