הרשמה

הסרט החדש בסדרת Evil Dead מפתיע לטובה בטריילר ראשון

ולא רק המסור חוזר..

לא מה שציפינו, אבל אנחנו לא יכולים להתלונן

גילוי נאות: סדרת Evil Dead חקוקה לי עמוק בלב. הסרטים המקוריים נמצאים אצלי בראשי רשימות הסרטים האהובים, ואני לעולם לא אפספס הזדמנות להמליץ על הסדרה שזכתה לשלוש עונות מפתיעות לטובה. דמותו של אש וויליאמס (Ash Williams) אותו גילם באופן מושלם בלשון המעטה ברוס קמבל (Bruce Campbell) היא אחת מהדמויות האהובות עליי אי פעם. אם גם אתם כמוני, בוודאי תתרגשו לשמוע שסרט חדש בסדרה עולה לבתי הקולנוע באפריל, ומי שפחות התחבר לאווירה של הסרטים כנראה אפילו יותר יתרגש - כי לפי הטריילר הראשון מדובר בשינוי פאזה רציני לכיוון האימה.

הסרט נעשה בכוונת תחילה לצאת רק בשירות הסטרימינג HBO Max, ולמען האמת מהטריילר ניתן להבין למה החליטו להעביר את יציאתו לבתי הקולנוע - הסרט נראה מושקע, יפהייפה ובעיקר מלחיץ. עלילת הסרט צפויה לקחת אותנו הרחק מעלילת הסרטים הקודמים או הסדרה, ולהתמקד בחופשה משפחתית שנהפכת לסיוט עבור זוג אחיות הצריכות להתמודד עם ההשלכות של ספר המתים האגדי של הסדרה על בני המשפחה שלהן. כן כן, קראתם נכון, למרות שאין זכר לאש, והמסור לא מחובר ליד של אף דמות, הנקרונומיקון (Necronomicon) לגמרי מופיע כאן ובגדול, למרות שנראה שכעת הוא משפיע בצורה קצת יותר רצינית על מי שנדבק ברוע. הסרט לגמרי בוחר כיוון של אימה, ובכך מתנתק מההומור שמאפיין את הסדרה או האקשן שאפיין את צבא המתים (Army of Darkness).

הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע בשנה הנוכחית ב-21 באפריל, ובקצב הזה אל תופתעו אם גם אנחנו ניהיה שם כשהוא יגיע לארץ. מופתעים מהטריילר? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י