הרשמה

הפלאש, שומרי הגלקסיה וכל שאר הטריילרים ממשחק הסופרבול!

בבקשה, אל תעצרו את המוזיקה

משום מה הצמידו להופעה של ריהאנה משחק פוטבול, המון טריילרים לסרטים חדשים ואת באטמן של קיטון וגנרל זוד של "איש הפלדה". עמוס, אז סכמנו לכם את הכל.

אירוע הסופר-בול (Super Bowl) כמו בכל שנה דואג להיות מהות החיבור בין תרבות וספורט. משחק ההכרעה של הליגה האמריקאית בפוטבול הפך כבר ממזמן לחגיגה של ממש עם הופעות ענק והמון פרסומות אייקוניות שבדרך כלל גם תופסות את העין של שאר העולם. הוליווד גם החליטו לקפוץ על הרכבת הזאת, וכבכל שנה משיקה טריילרים חדשים לסרטים הגדולים שעתידים לבוא אלינו. הנה סיכום של כל הסרטים, שכמו ריהאנה, דפקו וואחד הופעה.

איש הברק - The Flash מקבל טריילר מלא ראשון

סרטם של עזרא מילר (Ezra Miller) מעורר בינתיים המון מחלוקת סביב חייהם עמוסי האירועים של השחקנים המרכזיים ופחות על הסרט עצמו. כעת, אחרי שהבוס החדש במשרדי DC ג'יימס גאן כינה אותו: "אחד מסרטי גיבורי העל הטובים בכל הזמנים", אנחנו מתחילים לראות למה גאן התכוון. בטריילר הארוך במיוחד ראינו את מה שכבר ידענו - בארי משחק עם הטיימליין ומגיע לעולם בו אמא שלו בחיים. מה שפחות ידענו הוא כמה רגעים אדירים ודמויות אהובות כבר קיבלנו מהצצה הראשונה הזו. מבאטמן של בן אפלק והבאטמן של מייקל קיטון, לגנרל זוד ושחזור של סצנות מ"איש הפלדה" משנת 2013 ועד לפעם הראשונה של סופרגירל על המסך הגדול - כנראה שגאן ממש לא טעה. הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב15 ביוני.

רובוטריקים: עליית החיות - beautiful like diamonds in the sky

כבר ידענו שהסרט השביעי בסדרת רובוטריקים יהיה מעין חידוש של הסדרה עם דמויות אנושיות חדשות, וכבר מהטריילר הראשון גילינו שהאפקטים עומדים להיות מדהימים. הטיזר החדש, שהוא שיתוף עם מותג הרכבים פורשה, מבטיח שגם אם עלילת הסרט תשאר רדודה כמו בשאר הסדרה - כבר אפשר להגיד עליו שהוא הישג ענק בתחום ה-CGI. הסרט צפוי לצאת ב8 ביוני.

גאן המופיע בפסקה הראשונה יופיע גם בשלישית

הפתעה! ג'יימס גאן ממשיך לרקוד על שתי חתונות, ומהטריילר לפלאש הלך לצד השני לשחרר את הטריילר החדש לשומרי הגלקסיה חלק 3 (Guardians of the Galaxy Vol. 3) שהפעם מתאים הרבה יותר לאווירה שהוכתבה בסרטים הקודמים. עם הומור מעולה וטון קליל, אנחנו נעים בין פיטר קוויל המנסה להחליט מה רגשותיו לגאמורה החדשה לבין העבר הזוועתי של רוקט. למרות שהטריילר הראשון לא תפס אותי, אני חייב להגיד שהטריילר הנוכחי נראה מעולה - עם המון פרטים להרחיב עליהם בפעם אחרת. הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-4 במאי.

קריד 3 - הנה הוא בא

קריד 3 (Creed III) זכה לטריילר קצר נוסף לפני היציאה הקרובה מאוד של הסרט ב-3 במרץ. גם אם לא קיבלנו הרבה קטעים חדשים, הסרט ממשיך להראות מעולה.

Indiana Jones and the Dial of Destiny

אינדיאנה ג'ונס וכותרת המשנה המוזרה ביותר בסדרה עד כה מקבל טיזר חדש שנראה חלק מטריילר ארוך ורשמי שחבל שלא קיבלנו. מעבר להאריסון פורד שחוזר, כאן גם המוזיקה המקורית כיכבה, כל הדמויות המרכזיות קיבלו שורה או שתיים ואפילו נאמרה המילה "נאצי". כן , אנחנו מתרגשים. הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-30 ביוני.

בונוס: פרסומת לעסק שרברבים שיצא מכלל שליטה

כן, למרות שטריילר חדש לא קיבלנו, האחים סופר מריו: הסרט (The Super Mario Bros. Movie) הראה נוכחות בצורה הכי טובה שיכולנו לבקש. צמד השרברבים האהוב - מריו ולואיג'י הגיחו לפרסומת קצרה לעסק שלהם, עם המוזיקה האייקונית מהמשחקים. תעשו לעצמכם טובה ותקחו את החצי דקה הזאת להנות.

עם טריילרים כאלה קשה היה לשים לב שהיה גם משחק ברקע והופעה מעולה של ביונסה. איזה טריילר הכי אהבתם? שיניתם את דעתכם על הפלאש? והכי חשוב - מה דעתכם על ההופעה של ביונסה? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י