הרשמה

סרט צבי הנינג'ה של סת' רוגן מקבל טריילר מרשים ותאריך יציאה מפתיע

רק איפה הפיצה???

לא בדיוק מה שציפינו, אבל האם נוכל להתרגל?

סדרת צבי הנינג'ה מצליחה להמציא את עצמה מחדש אחת לכמה זמן. זה בין היתר בגלל שהפרנצ'ייז ממשיכה להנות ממעריצים הדוקים ומשחקים מעולים, אך זה בעיקר כי היא אכן אחת לכמה זמן ממציאה את עצמה מחדש. סדרות טלוויזיה עם עיצובים שונים, סרטי לייב אקשן ומה לא עבר על הצבים. עכשיו, גרסה נוספת של החבורה האהובה נחשפת - והיא לא אחר מפרי יצירתו של הקומיקאי סת' רוגן (Seth Rogen).

הסרט אמנם מציג סטייל ועיצובים לדמויות שעוד לא ראינו אף פעם, אך הסיפור שלו נכון לכרגע הוא המקור הסטנדרטי של הצבים. לאחר שנים של אימונים עם מאסטר ספלינטר יוצאים המוטנטים מהצללים ופוגשים שם את אפריל אוניל, איתה הם חוקרים כנופייה מסוכנת. העיר נראית מהממת, והעיצוב ללא ספק מסקרן, אך מה שיגנוב את תשומת הלב הוא קאסט המדבבים המרשים של הסרט. משמות כמו ג'קי צ'אן וג'ון סינה ועד לאייס קיוב ופוסט מאלון - מדובר בבחירות שאולי מעידות שהסרט מכוון להיות שובר קופות.

הטריילר נגמר בחשיפה מפתיעה מעט: הסרט ייצא לבתי הקולנוע כבר ברביעי לאוגוסט הקרוב. מדובר בחזרתם של הצבים אל המסך הגדול לאחר שבע שנות פגרה, ככה שאפשר להבין למה אנחנו כל כך מתרגשים. מרוצים מהעיצובים? הייתם שמחים לראות את העיצוב המקורי? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י