הרשמה

לנובו משיקה ליין חדש של ניידי גיימינג, ה-Lenovo LOQ

לנובו מגיעה עם ליין זול יותר "שלא ירוקן לכם את חשבון הבנק"

הליין החדש נועד לחיות לצד Legion ולא יחליף את מותג היוקרה של חברת החומרה

לנובו השיקה בשבוע שעבר מותג משנה חדש שילווה את ניידי הגיימינג של חברת החומרה הסינית. המותג החדש שנקרא Lenovo LOQ (לנובו לוק, כמו מנעול), נועד לחיות לצד מחשבי מותג הדגל של החברה: ה-Lenovo Legion (שגם הם קיבלו השקה יפה לדור הבא של הניידים שלהם - ביקורת בדרך, אגב), ולספק "מענה לגיימרים המסתערים לראשונה אל עולם המשחקים". הליין החדש מגיע ישירות כתגובה טיפוסית לכל העולם של ניידי גיימינג: זה נחמד, אבל זה בעיקר יקר. לפי החברה, המחשבים החדשים יאפשרו לשחקנים ליהנות ממחשבים טובים "מבלי לרוקן את חשבון הבנק".

יחד עם הניידים שצפוים להגיע בגדלים של 15 ו-16 אינץ', המותג גם יציע מחשבים נייחים: ה-Lenovo LOQ Tower החדש. כל המחשבים יגיעו עם מעבדי Core מהדור ה-13 של אינטל או מעבדי סדרת Ryzen 7000 של AMD, וכרטיסים גרפיים מסדרת GeForce RTX 40 של NVIDIA. "עם השקת LOQ, המותג החדש של לנובו, אנו בונים שושלת של מצוינות משחקית והיצע של מחשבים אישיים שאינם מיועדים רק לשחקנים המובילים בקהילת המשחקים, אלא לגיימרים חדשים ועתידיים כאחד", אמר ג'ון אויאנג, סגן נשיא לנובו. "סדרת Lenovo LOQ מפרקת חסמי כניסה עבור גיימרים, ומעצימה אותם לצאת להרפתקאות של חיבור והנאה בעולם המשחקים".

המחשבים יתחילו להיות מושקים החל מהחודש, כשהמחירים של הניידים ינועו החל מ-900 ל-1150 דולר (בתלות בסוג הנייד שאתם בוחרים) וה-Tower יעלה החל מ-980 דולר. המחירים בארץ עוד לא פורסמו, אז נעדכן את הכתבה ברגע שיהיו לנו את הפרטים לגבי המחירים בישראל.

מה אתם חושבים לגבי הליין הזה של לנובו? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:54 03.04.2023 | AVI AVI (אורח)

    נראה אם באמת זה יהיה זול בארץ ואז נדבר....

  2. 2

    15:23 05.04.2023 | אבינר אבינר

    אבל מה יהיה המפרט? היום אפשר למצוא ניידים מעולים לכניסה לגיימינג כבר בקצת מעל 4 אלף... אז הם יצטרכו לעשות משהו מאוד משתלם כבר במחיר של 3000 ש"ח, וקשה לי לראות את זה קורה...

  3. 3

       | פורסם ע"י