הרשמה

השמועות המטורללות ביותר ששמענו על הליהוקים ל"ארבעת המופלאים"

הוליווד מתחרפנת לגמרי בנוגע לשמות שעפים מסביב למשפחת גיבורי העל האהובה של מארוול - אז באנו לעשות מעט סדר

מישהו לקח את כדור הבלבול, ויכול מאוד להיות שזה קווין פייגי

מן הסתם שכשסרט חדש של מארוול מוכרז, שאלת ה"מי ישחק את מי" בוערת בלב המעריצים, אבל בכל מה שנוגע בארבעת המופלאים (Fantastic 4), משפחת גיבורי העל המפורסמת ביותר ביקום של מארוול, לא רק המעריצים כמהים לדעת את הליהוקים - אלא הוליווד כולה. הדבר גורר שלל שמועות הזויות, ואנחנו כאן כדי לעשות סדר, עד כמה שאפשר.

נתחיל מהסוף. אדם דרייבר (Adam Driver) שבכלל לא זר לעבודה עם דיסני, ככל הנראה הסכים להעצה שאולפני הענק נתנו לו ועומד לככב בסרט כריד ריצ'ארדס - מיסטר פנטסטיק בכבודו ובעצמו. הדבר כבר הוצלב על ידי מספר מקורות, ונאמר לראשונה על ידי המדליף האמין מאוד MyTimeToShineHello שכבר קלע בול בעבר מספר פעמים. לפי המקורות שלו, לתפקיד סו סטורם כבר הספיקה שחקנית ידוע לקבל הצעה ולא להסכים לה - ומיד אחריה פנו אולפני מארוול למרגו רובי (Margot Robbie) שעדיין לא החזירה תשובה לגבי התפקיד היוקרתי.

לגבי ג'וני ה-Human Torch, הדברים לא ממש ברורים לאף אחד אך השם שעלה הכי הרבה פעמים הוא פול מאסקל (Paul Mescal) שכרגע די אנונימי אך בקרוב מאוד יהיה מוכר לכולם כשיכבב ב"גלדיאטור 2". עד כאן כל הסיפורים עוד היו בגבולות הסביר, מה שהופך את השמועה הבאה לעוד יותר מוזרה.

מי שלכאורה קיבלה הצעה ממארוול לשחק את The Thing היא לא אחרת מאשר, חכו לזה, מילה קוניס (Mila Kunis). כשנשאלה על השמועה התמוהה לגמרי, הגיבה קוניס שהיא אכלה ארוחת צהריים עם הבמאי ורגע לאחר מכן השמועות החלו להתרוצץ. היא ביטלה לחלוטין אפשרות שתופיע בסרט, אך הוסיפה שהיא יודעת מי משחק את מי.

למרות שחלק מהשמות כאן הזויים לגמרי, מספר מדליפים אמינים כבר טענו שמדובר בבחירות הראשונות של מארוול לתפקידים. אחת הסיבות המרכזיות לאמינות של חלקם היא העובדה שכבר בשנה שעברה, המדליף ידע להגיד את השמות של החברים של רוקט מ"שומרי הגלקסיה 3", עוד לפני שבכלל ראינו אותם לראשונה. כבר יצא לכם להתאהב ביחד איתנו בליילה, טיף ופלור? אם לא, למה אתם קוראים את הכתבה ולא רצים לראות את שומרי הגלקסיה 3? אל תכתבו לנו בתגובות, לכו לראות.

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י