הרשמה

דיווח: משחק המולטיפלייר של The Last of Us דוהר לעבר ביטול

רצינו לונדון וקיבלנו מלחמה

צמצומים, דחיות ואפילו משחק סינגל פלייר חדש - מסתמן שהסטודיו האגדי Naughty Dog בבלגן לא אופייני

אחד עמודי התווך של מותג הענק פלייסטיישן (ושל תעשיית הגיימינג באופן כללי) היא חברת Naughty Dog, הסטודיו שאחראי על משחקים אל-זמניים כמו Uncharted, Crash Bandicoot וכמובן The Last of Us, שבתחילת השנה שבר שיאיים עם סדרת ה-HBO המוצלחת שלו. למרות שהעתיד של החברה היה לוט בערפל, נראה שרוב ההשקעה הלכה לעבר משחק האונליין של סדרת The Last of Us, שהבטיח לקחת את מצב האונליין מהמשחק הראשון שלב קדימה ולהשתלב בין משחקי ה-Live Service המוצלחים בשוק. בתפנית לא אופיינית בכלל - נראה שהחברה והפרוייקט נכנסו לבעיות עמוקות, שיכולות גם להוביל לביטול המשחק לחלוטין.

לפי דיווח של עיתונאי בלומברג ג'ייסון שרייר (Jason Schreier), שהוכיח את אמינותו מספר רב של פעמים בשנים האחרונות, המשחק עבר הערכה מחדש אצל סוני ולאחריה הקבוצה שעובדת עליו צומצמה באופן משמעותי בעוד שקבוצה אחרת נשלחה לחשוב על הפרוייקט מחדש. אחרי הדיווח פנה שרייר לחברה לתגובה רשמית, ובעקבותיה פרסמה החברה שהמשחק אכן נדחה למועד לא ידוע, ושבמקביל אליו המפתחים עובדים על משחק סינגל פלייר חדש באחד הניסוחים הכי לא ברורים שראינו.

למרות שההודעה נפתחת בפנייה למעריצי הסדרה, משחק הסינגל פלייר שהוזכר לא מתייחס באופן ישיר אליה, ולכן קשה לקבוע אם מדובר בחלק 3 של ממש, משחק ספין-אוף או משחק שונה לגמרי כמו שהשמועות טענו.

מאוכזבים לגבי המצב של משחק האונליין? שמחים שהדגש יעבור למשחק סינגל פלייר? חושבים שבאמת מדובר בחלק 3? כתבו לנו בתגובות, כי אנחנו באמת לא בטוחים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י