הרשמה

כל ההכרזות מה-Summer Game Fest 2023 של ג'ף קילי!

הנסיך הפרסי חוזר, Final Fantasy VII Rebirth עומד להיות ענק ויש תאריך יציאה ל-Spider-Man 2!

האירוע שפותח את הקיץ לא פסח על הכרזות נהדרות וטריילרים משוגעים - בואו לקרוא מה הוכרז באירוע השנתי של ג'ף קילי!

האירוע שפותח את אחד החודשים הכי גדולים עבור הכרזות וטריילרים חזר! ה-Summer Game Fest של ג'ף קילי הגיע והוא הביא איתו שלל הכרזות, טריילרים וחדשות על משחקים שאנחנו לא יכולים לחכות ולראות. בואו נראה מה היה לנו באירוע!

Prince of Persia: The Lost Crown

האירוע התחיל עם פתיחה משוגעת של Ubisoft: משחק חדש בסדרת הנסיך הפרסי הוכרז והוא נראה פשוט מעולה! ההכרזה על משחק האקשן הדו-ממדי תפסה את כולנו בהפתעה והטריילר הראה לנו משחק שנראה מאוד גמור ומאוד מלוטש. המשחק יגיע ב-18 בינואר.

Mortal Kombat 1

טריילר רחב ואינטנסיבי הוצג של משחק הלחימה החדש של Netherrealms. הטריילר התמקד במשחקיות המהירה והסנאפית שכל-כך מזוהה עם הסדרה. הטריילר היה ארוך, מרשים, הראה לנו קצת מהסיפור, קצת מהדמויות החדשות/ישנות שיגיעו אלינו במשחק החדש שמהווה ריבוט של הסדרה ואת מכניקת ה-Assists של המשחק שמביאה דמויות ישנות שיוכלו לעזור לכם. המשחק יגיע בספטמבר הקרוב לקונסולות הדור הנוכחי, ה-Switch והמחשב האישי.

Path of Exile 2

תצוגה של המשחקיות של משחק ההמשך ל-Path of Exile סופקה לנו באירוע וזה נראה שמשחק ה-ARPG החדש באמת מתכוון לקחת את המנוע שלו לקצה. אנחנו צפוים לקבל עוד פרטים ב-28 ביולי.

Street Fighter 6 x Exoprimal

משחק הלחימה המצוין של CAPCOM יקבל סקינים של Exoprimal בסתיו, לכבוד היציאה של משחק ה-co-op המשונה של החברה.

Dead By Deadlight x Nicolas Cage

כפי שדיווחנו בעבר, ניקולס קייג' השחקן שכבר הפך לאגדה עוד בחייו, מגיע ל-Dead By Deadlight כדמות שתוכלו לשחק איתה ב-25 ביולי. ההכרזה לוותה בנאום מאוד ארוך של ניקולס קייג', שאתם מוזמנים להקשיב לו כאן. או שלא. אני ממליץ שלא.

The Witcher עונה 3

טריילר לעונה 3 של The Witcher הוצג באירוע. העונה תעלה ב-29 ביוני לנטפליקס.

Witchfire

טריילר חדש הכריז על תאריך היציאה של משחק היריות המסקרן מאוד של היוצרים של Bulletstorm. המשחק יגיע ל-Early Access על המחשב האישי ב-20 בספטמבר.

Crossfire Sierra Squad

טריילר נוסף למשחק ה-VR שהוכרז באירוע של סוני הוצג לנו. המשחק צפוי לצאת באוגוסט הקרוב.

Remnant 2

משחק האקשן הקואופרטיבי והחדש קיבל תאריך יציאה חדש: ה-25 ביולי.

Sonic Superstars

משחק סוניק חדש בשם Sonic Superstars הוכרז והוא יגיע לכל הקונסולות בסתיו של 2023. המשחק נראה חמוד מאוד, אבל חשוב לראות איך המשחקיות תרגיש. בכל אופן נוכל לשחק עם סוניק, נאקלס, טיילס ואפילו איימי במשחק החדש לגמרי הזה.

Honkai Star Rail on PS5

המשחק הפופולרי של Hoyoverse יגיע ל-PS4 ברבע הרביעי של השנה. מוזמנים לצפות בטריילר ההכרזה כאן למטה.

Lies of P

טריילר באמת יפהפה הוצג למשחק הפינוקיו/סולז החדש והבאמת מסקרן. הטריילר התמקד ביכולות המיוחדות ובנשקים המיוחדים של הדמות שלנו. Lies of P יגיע ב-19 בספטמבר (זאת דחייה מאוגוסט, למי שתוהה). דמו של המשחק זמין עכשיו להורדה!

Sandland

משחק חדש המבוסס על הסגנון האמנותי של המנגקה האגדי אקירה טוריאמה ויתנהל בעולם פתוח וחולי במיוחד. לא קיבלנו מידע נוסף מעבר לעובדה שהמשחק יגיע לקונסולות הדור הקודם, הנוכחי והמחשב האישי.

Throne of Liberty

משחק חדש של NCSoft ו-Amazon הוכרז באירוע. המשחק החינמי הראה לנו גרפיקה ממש יפה, למרות שזה נראה כמו משחק MMO בסך הכל - דיי גנרי. אפשר להירשם ל-Tech Test באתר של המשחק.

Warhaven

טריילר חדש למשחק האקשן בסגנון ימי הביניים של Nexon הוצג באירוע וקיבל גם חלון יציאה של סתיו 2023.

Crash Team Rumble

טריילר חדש למשחק המסיבות של קראש בנדיקוט הוצג באירוע. נזכיר כי המשחק מגיע אלינו החודש, ב-20 ביוני.

Alan Wake 2

טריילר משחקיות רחב לאחד המשחקים הכי מצופים של השנה, Alan Wake 2, הוצג באירוע של ג'ף קילי. המשחקיות נלקחה מהמשחק עצמו ולא נערכה באמת, כך שהיה אפשר לראות עד כמה המשחק הזה נראה מרשים ואפילו יותר חשוב מזה: מפחיד. פרט מעניין שנמסר באירוע הוא שנוכל להחליף בצורה דיי חופשית בין שתי הדמויות המרכזיות של המשחק כך שנוכל לחוות את המשחק עם שתי הדמויות או אפילו רק עם אחת מהן. המשחק צפוי לצאת ב-17 באוקטובר לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי.

Warhammer: Spacemarine II

המשחק השני בסדרת משחקי האקשן בעולם של Warhammer קיבל טריילר משחקיות ששם דגש על שיתוף הפעולה של השחקנים במשחק. המשחק יגיע בחורף הקרוב.

Yes Your Grace Snowfall

משחק פיקסלארט מעניין הוכרז באירוע: Yes Your Grace Snowfall הוא משחק בו אנחנו נשחק שליט, נבחר את הבחירות שלו, נלחם את המלחמות שלו ונספר את הסיפור שלו. אני מקבל הרבה וייבים טובים של Kingdom Two Crowns מהמשחק הזה.

Toxic Commando

התגעגעתם לזומבים? משחק חדש בניצוחו של ג'ון קרפנטר (The Fog), הולך לאפשר לנו לשחק עם חברים ולחסל זומבים. דיי כרגיל. המשחק צפוי לצאת ב-2024.

Baldur's Gate 3

המשחק יוצא מ-Early Access ממש בקרוב ובאירוע קיבלנו הצצה למאחורי הקלעים של הפיתוח של המשחק בדגש על ההקלטות של הדמויות השונות. המשחק צפוי לצאת ב-31 באוגוסט מ-Early Access.

Marvel's Spider-Man 2

קיבלנו עוד מידע לגבי משחק הספיידרמן הבא של Insomniac. כחלק מהמידע שנמסר אנחנו יודעים עכשיו שונום לא עומד להיות אדי ברוק ושהסיפור עומד להמשיך את המשחק הראשון בצורה דיי ישירה. בנוסף, בצעד לא ברור, ההכרזה על תאריך היציאה הייתה כאן ולא בתצוגה של סוני: ה-20 באוקטובר, 2023!

Palworld

בינואר 2024 אנחנו עומדים לקבל את אחד המשחקים המשוגעים שראיתי בחיי. פוקימון עם רובים. זה כל מה שאתם צריכים לדעת. זה Early Access שאני חייב לבדוק.

Black Desert: Land of the Morning Light

הרחבה חדשה למשחק ה-MMO הקוריאני הוצגה באירוע. Land of the Morning Light יהיה זמין מה-14 ביוני.

The Lord of the Rings: Return to Moria

מה שנראה כמו משחק אסטרטגיה/טקטיקה חדש בעולם של שר הטבעות הוכרז באירוע ויתמקד במוריה. המשחק צפוי לצאת בסתיו של 2023.

Final Fantasy VII: Ever Crisis

ברוך השם, סוף סוף קיבלנו טריילר משמעותי למשחק המובייל שעומד לעבור על כל ההיסטוריה של Final Fantasy VII. המשחק שיעקוב אחרי הסיפור של המשחק דרך העיניים של Sephiroth, יקבל בטא סגורה על אנדרואיד שתתקיים בין ה-8 ל-28 ביוני.

Banishers: Ghosts of New Eden

המשחק שהוכרז בטקס פרסי הגיימינג קיבל טריילר משחקיות וסיפור רחב יותר. המשחק צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב השנה.

Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name

משחק חדש בעולם של יאקוזה מחזיק לנו את קיריו בסיפור חדש עם חזרה למקורות בדמות משחקיות אקשן מטורפת. המשחק צפוי לצאת לכל הקונסולות למעט ה-Switch, ב-9 בנובמבר, 2023.

Under the Waves

משחק הרפתקה מתחת למים הוצג לנו באירוע. לי יש בעיות ופחד לא נורמלי מהמעמקים, אבל אני בטוח שאם שרדתי את ABZU, אני אוכל לשרוד גם את המשחק הזה. המשחק צפוי לצאת ב-29 באוגוסט.

Warzone Season 4

טריילר חדש הציג לנו את השינויים והשיפורים בעונה הבאה של משחק היריות המגה-פופולרי שיוצאת בשבוע הבא (ה-14 ביוני).

FaeFarm

משחק החווה/פנטזיה של Pheonix Labs קיבל טריילר דיי מקסים ותאריך יציאה של ה-8 בספטמבר. המשחק צפוי לצאת למחשב האישי וה-Nintendo Switch.

Marvel Snap

מצב משחק חדש בשם Conquest של משחק המובייל של Marvel הוצג באירוע.

King Arthur: Legends Rise

משחק תפקידים חדש למובייל ולמחשב האישי הוכרז ולא באמת קיבלנו עליו יותר מדי מידע, למעט טריילר סינמטי.

Wayfinder

Early Access למשחק האקשן/תפקידים מרובה השחקנים יגיע אלינו הקיץ, כך הוכרז באירוע בטריילר חדש.

Stellaris Nexus

משחק 4X חדש שיאפשר לנו "להשתלט על הייקום תוך שעה", הוצג באירוע. המשחק החדש בסדרת משחקי Stellaris לא קיבל תאריך יציאה, אבל אני מניח שנקבל מידע נוסף בהמשך.

Space Trash: Scavenger

משחק חלל קטן וחמוד מבית Paradox קיבל טריילר טיזר קצר.

Star Trek Infinite

משחק חדש בעולם של Star Trek קיבל טיזר קצר. המשחק יקבל את החשיפה המלאה ביום פיקארד הבינלאומי, ב-16 ביוני.

Lysfanga: The Time Shift Warrior

משחק "אקשן-טקטי" הוצג לנו בטריילר משחקיות דיי רחב ששם את הפוקוס על המכניקה המרכזית של המשחק: הדמות שלנו תוכל להכפיל את עצמה וליצור ממש צבא של עצמה שיעזור לה להילחם. המשחק צפוי לצאת השנה.

Immortals of Aveum

האירוע הציג לנו עוד מהמשחק החדש מבית EA Originals. הטריילר שהוצג לנו היה נראה מאוד מעניין עם דגש על תנועתיות רבה והחלפה בין קסמים שונים כדי לקבל יתרון בזמן הקרב. המשחק צפוי לצאת ב-20 ביולי.

Fortnite Wilds

Epic Games הציגה באירוע את העונה הבאה של Fortnite בטריילר סינמטי ומשעשע מאוד. העונה הבאה (ואופטימוס פריים) תגיע אלינו כבר היום (ה-9 ביוני).

Final Fantasy VII Rebirth

האירוע מסתיים עם טריילר ארוך ומדהים לאחד המשחקים הכי מצופים לשנת 2023. הסיפור של Final Fantasy VII Remake ממשיך מחוץ למידגאר, בעולם גדול יותר ורחב יותר. כמה רחב יותר? המשחק יוצא על שני דיסקים ויגיע בתחילת 2024. אני באמת - באמת - לא יכול לחכות.

זהו! היה הרבה מה לסכם אבל זה היה בסך הכל אירוע מצוין! מה אתם חשבתם על ההכרזות השונות? אשמח לשמוע אתכם בתגובות! כמובן שנסכם גם את שאר האירועים הגדולים של התקופה הקרובה ובראשן - האירוע של Xbox ו-Bethesda בראשון הקרוב!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:34 09.06.2023 | AVIC AVIC (אורח)

    רק רוצה לציין שYes Your Grace Snowfall הוא המשחק השני בסדרה. הראשון (Yes Your Grace) הוא משחק ממש חביב שיש עליו מבצע עכשיו בsteam ואפשר לקנות באיזה 20 שקל...

  2. 2

    01:00 09.06.2023 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    נפלא! אני אנסה אותו אבי!

  3. 3

       | פורסם ע"י