הרשמה

"אווטאר: כשף האוויר האחרון" בנטפליקס מקבל טיזר ותמונות ראשונות

עיבוד הלייב אקשן של נטפליקס לאווטאר: כשף האוויר האחרון נחשף בפעם הראשונה, ואנחנו בטוחים שתיהיה לכם דעה מוצקה עליו.

אנחנו לא בטוחים איך להגיב כל כך

האירוע השנתי של נטפליקס, Tudum, חזר אתמול כדי לעשות לנו סדר בעתיד של שירות הסטרימינג האהוב. למרות שהרבה הכרזות מעניינות כבר הוכרזו ויעלו כסיכום נפרד לאירוע באתר, אין שום צל של ספק שמה שעומד לגרוף את מלוא תשומת הלב של הרשת ביממה הקרובה הוא ההופעה של עיבוד הלייב-אקשן של "אווטאר: כשף האוויר האחרון".

שנים שהציבור מחכה לתוכן חדש בעולם של אווטאר - והיום הבצורת הגיעה לסיומה. סדרת הלייב אקשן של נטפליקס קיבלה טיזר שמציג את ארבעת האומות - מים, אוויר, אדמה ואש, ואנחנו כבר לא מסוגלים לחכות לקבל עוד ממנה כמו הפתיח שבו תשתמש הסדרה או אפילו סצינה קטנה. כזכור, נטפליקס בעצמם ציינו את הסדרה כאחת מהיחידות שיכולות להיות מחליפה ראויה ל"דברים מוזרים" - והשמועות טוענות שהעבודות על העונה השנייה והשלישית כבר החלו.

אל הטיזר ששוחרר מצטרפות גם תמונות ראשונות שמציגות את הדמויות של אנג, קטרה, סוקה וצוקו בפעולה, אותם תוכלו לראות ממש כאן למטה:

האמון שנטפליקס נתנה בסדרה והצגת הקאסט המצויין שלה כבר שכנעו אותנו שלסדרה יש סיכוי לעמוד ביחד עם הסדרה המצויירת האגדית - ועכשיו אנחנו סקרנים כפליים לראות אותה כשתצא לנטפליקס ב-2024. מרוצים מהשחזור? כבר בדרך לקרוא קדיש על הסדרה? לא נורא, כמו שדיווחנו סרטים מצויירים חדשים ואפילו סדרה מצויירת נמצאים בפיתוח.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י