הרשמה

נוסטלגיה במחיר מודרני: Metal Gear Master Collection Vol.1 יעלה 60 דולר

יש כאן בהחלט הרבה תוכן, אבל האם זה שווה 60 דולר?

זמן טוב להיות מעריץ שרוף של סדרת מטאל גיר!

הוא אמנם לא מרגש אותי כמו הרימייק המלא של המשחק השלישי בסדרה שיגיע אלינו בתקווה כמה שיותר מהר, אבל עדיין - קשה מאוד להתעלם ולא להתרגש מאוסף משחקי סדרת Metal Gear שהוכרז יחד עם הרימייק באירוע ההכרזות האחרון של סוני, שזוכה כעת לעוד כמה פרטים ועדכונים, כולל תאריך היציאה שלו לשוק!

אז, בתור התחלה, האוסף הזה (שהוא בעצם רק חלק אחד מתוך אוסף גדול יותר שיושק) הולך לכלול בתוכו את שלושת הכותרים הראשונים של סדרת מטאל גיר סוליד, משמע Metal Gear Solid 1 לצד Metal Gear Solid 2 וכמובן Metal Gear Solid 3 (כן, אותו משחק שיקבל רימייק מלא שזכה לשם Metal Gear Solid Delta).

 

מעבר למשחקים הראשיים, האוסף הולך לכלול בתוכו עוד כמה בונוסים ותכנים חביבים, בהם הגישה למשחקים הקלאסיים Metal Gear ו-Metal Gear 2: Solid Snake (כן, אלה משחקים אחרים לחלוטין ולא קיצור בשם של משחקי סדרת Metal Gear Solid, מבלבל מאוד), יחד עם גרסת המקור שהושקה למחשב האישי ולקונסולת ה-NES של המשחק Snake's Revenge (מדובר פה על משחק משנת 1990, שתבינו כמה הסדרה הזו ותיקה!). לצד כל זה האוסף יכלול גם כל מיני תכני בונוס בדמות מדריכים שימושיים לכל אחד מהמשחקים, גישה לפסקולים של כל המשחקים ועוד!

על פניו אין ספק שמדובר באחד מאוספי המשחקים המרשימים ביותר שקיבלנו עד כה לסדרת מטאל גיר, אך כמובן שלצד כל הטוב הזה הגיעה גם ההודעה המרה והיא המחיר של האוסף - לא פחות מ-60 דולר טבין ותקילין. מדובר ללא ספק בתג מחיר גבוה למדי, למה שבסופו של דבר הוא אסופת פורטים למשחקים ישנים למדי (מזכיר שאחד מהמשחקים פה בן 33 כן?), אבל אני מניח שיש מספיק מעריצי מטאל גיר בעולם (ואני בניהם) שמוכנים לשלם את הסכום הזה. 

אז מתי כל זה הולך להגיע אלינו ולאיזה פלטפורמות? קונאמי הכריזה שתאריך ההשקה של החלק הראשון של האוסף יהיה ה-24.10.23, ושהוא יהיה זמין למחשב האישי וכן לכל הקונסולות (על הפלייסטיישן והאקסבוקס ידענו עוד בהשקה של סוני, אבל כעת נחשף שהאוסף יגיע גם לסוויץ' באירוע הדיירקט של נינטנדו!). כמו כן נחשף שהמשחק יהיה זמין לרכישה גם בגרסה פיזית (זה בעיניי מרגש יותר מכל דבר אחר שנחשף פה).

מה דעתכם על האוסף הזה? האם תשקיעו את הכסף ותשחקו בו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:55 24.06.2023 | siegfried siegfried

    מדובר בשיתוף פעולה של קונאמי ונינטנדו, הייתי מופתע אם המחיר היה זול יותר

  2. 2

       | פורסם ע"י