הרשמה

אין מילים: DreamWorks All-Star Kart Racing הוכרז ויצא כבר השנה

על הנתיב המהיר להגשים לכולנו חלומות ילדות

שים גז יש לנו ממלכה להציל

כבר ראינו הרבה ניסיונות בעבר להסתמך על נוסטלגיה בשביל משחקים וניכר שתמיד מדובר, ותרשו לי לצטט את אייל שני:" זה או הצלחה מסחררת או התרסקות איומה". במקרה של DreamWorks All-Star Kart Racing עוד אי אפשק לקבוע, אבל גם לא נצטרך לחכות הרבה זמן עד שנדע אם מוטו מוטו אוהב את זה.

משחק המירוצים שהוכרז בשבוע שעבר בהפתעה מוחלטת מבטיח לאחד לתוכו רוב מוחלט אם לא את כל הזיכיונות האייקונים של אולפן האנימציה DreamWorks לחוויה מגניבה אחת. המשחק באופן לא מפתיע מזכיר את כל שאר משחקי המירוצים המוכרים, אך עם הפילטר של הסרטים הרלוונטים אבל זה מספיק. המשחק כולל 20 דמויות שכוללות בין היתר את החתול במגפיים, בוס בייבי, מגה מיינד וכמובן שרק. המשחק יכיל 20 מכוניות סה"כ ומספר לא ידוע של מסלולים שכוללים אפילו את גן החיות ניו יורק מהסרט מדגסקר. הגימיק המרכזי של המשחק פונה דווקא לאחד הסרטים האחרונים שלו, Trolls, ולפי ההסבר נוכל לאסוף את להקת הטרולים מהסרט בכל מסלול כדי לבנות קצב ולקבל הפתעות תוך כדי הנסיעה.

עוד לא ידוע אם המלך ג'וליאן יהיה דמות במשחק, אבל אנחנו כבר מוכנים להוזיז תטוסיק כשהוא יצא בתאריך לא ידוע בהמשך השנה לכל פלטפורמה שתוכלו לעלות על הדעת, כולל דור הקונסולות הקודם. הוא יושק בשתי גרסאות, כאשר הגירסא הרגילה מתומכרת ב-39.99 דולר וגירסאת הדלוקס ב-49.99 ומכילה בה את מאסטר אוגוואי מסרטי קונגו פו פנדה ואת הזאב מהחתול במגפיים: משאלה אחת ודי ששוב נזכיר כי מדובר באחד הסרטים הטובים ביותר של השנים האחרונות. איזה דמות אתם הכי רוצים לראות במשחק? ואיזה מסלול? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:52 30.07.2023 | siegfried siegfried

    מצטער להיות זה שמתקן, אבל נתיב זה עם ת', לא ט'.
    שוב, מתנצל על זה.

  2. 2

    18:15 30.07.2023 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    אני חייב להפסיק לערוך כתבות שיכור.. תודה רבה!

  3. 3

       | פורסם ע"י