הרשמה

אין זו אגדה? עדות רישמית ראשונה ל-Red Dead Remaster הגיעה

סיכוי לא רע שכבר בהמשך היום נקבל הכרזה רשמית

ה ל ל ו י ה

אחד המיתוסים הגדולים ביותר בעולם הגיימינג נכנס לשעות כמעט גורליות - ואם הגעתם עד לפה כנראה שגם אתם קוססים ציפורניים לדעת על מה המהומה. אחת השמועות הכי מדוברות של השנים האחרונות היא שמשחק Red Dead Redemption הראשון, שעומד בכל רשימת המשחקים הכי גדולים אי פעם, עומד לקבל גירסא מחודשת ולצאת לדור הקוסנלות הנוכחי. אחרי שנים של חלומות, התווכחויות האם מדובר ברימייק במנוע של המשחק השני או פשוט גרסאת רימסטאר והמון דמעות בכל פעם שהתברר כי השמועה אינה נכונה, מגיעה עכשיו הראיה הרישמית שהמשחק אכן קיים. וייתכן והוא יוכרז כבר בהמשך היום.

האתר של חברת Rockstar שעומדת מאחורי סדרת המשחקים עבר עדכון שקט כשהוא מכיל כעת משחק נוסף ברשימת המשחקים שלו מאחורי הקלעים. המשחק קיבל את השם Red Dead Redemption כמו המשחק המקורי, ואת שם הקוד RDR1RSP ובנוסף גם לוגו חדש לחלוטין. שם הקוד ככל הנראה הוא ראשי תיבות של R כמו ב-RED, ה-D כמו ב-Dead, ב-R כמו ב-Redemption, ה-R הנוספת בשביל או רימסטאר או רימייק, וה-SP ככל הניראה מייצג Single Player. למשחק המקורי היה מצב אונליין שככל הנראה לא יחזור ביציאה המחודשת. 

עדיין קשה להגיד בוודאות מה יהיה המשחק והאם יהיה שדרוג משמעותי למקורי, אבל נראה שאפשר להגיד שגירסא חדשה שלו אכן קיימת  ותוכרז לפני ה-8 באוגוסט, שם מפיצת המשחק Take-Two תקיים ישיבה רבעונית ותרצה כמובן לדבר על המשחק. מתרגשים לגלות? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:42 28.07.2023 | nakiii nakiii

    נקווה שגרסת הpc לא תצא שנתיים אחרי הקונסולות כמיטב המסורת

  2. 2

    21:59 29.07.2023 | elad9219 elad9219

    מאוד מקווה שתצא גרסה ל-PC, בניגוד למשחק המקורי.
    RDR2 הוא ככל הנראה המשחק הטוב ביותר ששיחקתי אי פעם, אבל היה מבאס קצת להתחיל לשחק בו כשאני יודע שלא שיחקתי במשחק הראשון בסדרה.

    חוץ מזה, גם ממש הייתי שמח לרימייק או לפחות רימאסטר ל-GTA IV.
    פרסמו לא מזמן שבגלל שרוקסטאר מתרכזת בעיקר בפיתוח של ה-GTA הבא, הם זנחו את הפרויקט הזה שכנראה תיכננו. הלוואי שזה ייצא בכל זאת מתישהו.

  3. 3

       | פורסם ע"י