הרשמה

נגע בשמיים: Baldur's Gate 3 שובר שיאים

המשחק שעף גבוה יותר מדרקון

המשחק Baldur's Gate 3 קורע את מצעד הפופולריות של סטים

פחות משבוע לאחר היציאה הרשמית של Baldur's Gate 3, המשחק מנפץ לרסיסים שיאי משחק של משחקים ותיקים וחדשים כאחד. לפי Steam DB, המשחק הגיע לשיא של 814,666 שחקנים בחלון של 24 שעות. זה שם אותו מעל משחקים כמו DOTA 2, GTA V, Apex Legends ועוד. גם בשיא כל הזמנים הוא נמצא יחד עם Hogwart's Legacy ונושף בעורפו של Elden Ring. כל זאת הופך את המשחק ללהיט ששובר שיאי עניין בקרב שחקנים בכלל ומעריצי RPG בפרט.

החלק המפתיע במיוחד הוא שמדובר בז'אנר CRPG שנחשב לנישתי משהו. זה לא משחק אקשן או יריות, אלא משחק מבוסס תורות שנשען על חוקי מבוכים ודרקונים. הקצב שלו מאוד איטי, הדיאלוגים מדובבים וחשובים לעלילה, קבלת החלטות משפיעה דרמטית על התוצאות והמשחק אינו סלחני כשזה מגיע לקרבות או להטלות קוביה הרות גורל. אלמנטים כאלה אינם נחשבים לפופולריים במשחקים החדשים וההצלחה של Baldur's Gate 3 בהחלט מרעננת

ההחלטה לשחרר את המשחק למחשב האישי חודש לפני הזמן עשתה לו ממש טוב, הן מבחינת התחרות מול Starfield והן מבחינת ניצול החופש הגדול והשקט היחסי של שחרורים החודש. גם משחקים נוספים שיוצאים החודש כמו Armored Core ו-Atlas Fallen מהווים עשירית מהחיפושים בהשוואה ל-Baldur's Gate 3 (לפי Google Trends), כך שגם הם לא צפויים להאפיל על המשחק והוא צפוי להמשיך להינות מפופולריות במהלך חודש אוגוסט.

הסטודיו שפיתח את המשחק הקפיד להשאיר אותו ב-Early Access במשך שלוש שנים והקפיד לשמור על קשר ופידבק מצוין עם השחקנים. הגישה הזו, ההפוכה לגמרי מ- Cyberpunk 2077 למשל, עבדה להם מצוין והביקורות מהללות. (אל תדאגו, שלנו בדרך). עם למעלה מ-200 שעות של תוכן ו-1700 שעות של סינמטיקס,  Larian Studios הולכים להבטיח לעצמם הרבה עניין בתקופה הקרובה. התחרות הגדולה תגיע מכיוונו של Starfield, לשמחתם של Larian זה לפחות לא יפריע להם ב-PS5.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:44 08.08.2023 | מעולה! מעולה! (אורח)

    התגעגענו.. בכל זאת עברו 23 שנה..

  2. 2

    08:32 11.08.2023 | drizzitx drizzitx (אורח)

    זה 170 שעות, לא 1700 :)

  3. 3

       | פורסם ע"י