הרשמה

הוכרז רשמית: TMNT: The Last Ronin נמצא בפיתוח לקונסולות הדור הנוכחי

השמועות כבר לא שמועות ויש גם צב אנונימי

המשחק, שצפוי לקחת השראה ממשחקי God Of War החדשים, יגיע לקונסולות הדור הנוכחי...בשנים הקרובות

אחרי האירוע של THQ Nordic שכבר הביא לנו הכרזה אחת ומעניינת במיוחד, אנחנו כעת יודעים שיש למפיצה אס נוסף בשרוול בדמות משחק המבוסס על ריצת הקומיקס TMNT: The Last Ronin. עד כה רק ידענו שהיא קיבלה את הרשיון לפתח אותו, ושהוא יהיה אפל ונאמן למקור עם אלמנטים שמזכירים את משחקי God of War האחרונים, אך עכשיו הדבר הפך לרשמי עם טריילר טיזר וגרגירי מידע ראשונים.

"בניו יורק העתידנית וההרוסה, צב אחד יוצא למשימה בלתי אפשרית בחיפוש אחר צדק עבור המשפחה שהוא איבד. מי הוא הרונין האחרון?" כך נמסר בתיאור הרשמי של הטריילר, שחושף תמונת קונספט ראשונה של הדמות הראשית יוצאת לקרב נגד רובוטים חמושים בחרבות. הצב שנגלם, שאת הזהות שלו נשאיר בסוד לאלו שלא קראו את ריצת הקומיקס עליה המשחק מבוסס, חמוש בנשקים של אחיו שנפלו בטרגדיה שגם אותה לא נחשוף. אין פה גיימפליי, לצערנו, אבל האזכור של משחקי GOW עוזרים ליצור תמונה מסויימת בראש לגבי איך המשחק יראה בפועל כשאנחנו מאחורי השלט.

המפתחת של המשחק גם כן נחשפה בטריילר, והיא לא אחרת מ-Black Forest Games, שבפועל השיקה חמישה משחקים בסך הכל, שניים מהם הם משחקי !Destroy All Humans. למרות הניסיון המועט שיש למפתחת, אנחנו מעדיפים (וממליצים) להמתין עם הדעה שלנו לגבי הפרוייקט עד שנראה בדיוק מה מצפה לנו. מה אתם חושבים על ההכרזה? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י