הרשמה

חברת Xbox משיקה עטיפות לקונסולת ה-Series X, כולל מחווה לסטארפילד

הסקינים יושקו כבר בהמשך השנה, במה שצפויה להיות יריית פתיחה לכמה גרסאות שיצאו במהלך השנים

מתי אחד של Hi Fi Rush?

קונסלות מעוצבות בהתאמה למשחק מסוים מהוות דרך לחברות הגיימינג הגדולות לתקשר עם המעריצים שלהם - ובעיקר להרוויח עוד כסף. מן הסתם שלא לכל מעריץ יש מספיק כסף לקנות כל קונסולה מעוצבת חדשה או אפילו מקום לאחסן אותן. לכן, אנחנו מאוד לא מופתעים שאת הפתרון שהציגו היום Xbox קיבלה הרשת בידיים רחבות והמון אהדה.

מחודש אוקטובר יחלו במיקרוסופט למכור עטיפות לקונסולות ה-Series X, שיתלפפו סביבה בצורה בה תוכלו בקלות להחליף ולגוון את העיצוב של הקונסולה שלכם. הצד החיצוני יהיה עשוי מחומר קשיח והפנימי מסיליקון, במה שנראה כפתרון כמעט אידיאלי לצרכנים המעוניינים לעצב את הקונסולה שלהם מבלי לפגוע בה או לחמם אותה יתר על המידה. הדגם הראשון יהיה מוקדש כולו לסטארפילד (Starfield) ויושק ברחבי העולם ב-18 באוקטובר במחיר של 49.99 דולר. חודש לאחר מכן, ב-10 בנובמבר, יושקו שני צבעים נוספים שיתנו לקונסולה שלכם אווירה חורפית. עוד מידע על הדגמים תוכלו למצוא בהכרזה כאן.

אין ספק שמדובר רק ביריית פתיחה לפרויקט שילווה את הקונסולה בדור הנוכחי. קשה לראות את Xbox מוותרים על עטיפות למשחקי ענק כמו Fable, אינדיאנה ג'ונס וכמובן עטיפה דמוית הגהנום של DOOM. למרות שסדרת היילו זכתה כבר לקונסולה ייחודית משלה - קשה לנו להאמין שמאסטר צ'יף לא יופיע באחת העטיפות האלו.

אהבתם את הקונספט? איזה משחק הייתם רוצים לראות מקבל עטיפה? כתבו לנו בתגובות, אני כבר עכשיו מתחיל קמפיין לעטיפת גרים פאנדנגו. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י