הרשמה

ה-Lenovo Legion Go הוכרז רשמית, יהווה מתחרה ישיר ל-ROG Ally

אחרי ההדלפות והשמועות - יש לנו הכרזה רשמית!

המכשיר יכיל שלטים נשלפים, מסך ענק עם VRR וצפוי להיות מושק באוקטובר הקרוב - יחד עם משקפי AR מיוחדות

אחרי כל ההדלפות והשמועות והפרטים שלא פרסמנו כאן כי לא היינו בטוחים במיליון אחוז שזה המצב, סוף סוף זה קורה: ה-Lenovo Legion Go הוכרז רשמית על ידי Lenovo וכל מה שחשבנו ושמענו על המכשיר נכון. המכשיר החדש של לנובו ישלב בין מכשיר ה-ASUS ROG Ally שצובר פופולריות רבה לבין ה-ONEXPLAYER 2, מוצר שרובכם אולי לא הכרתם אבל מיד תבינו במה מדובר.

נתחיל קודם כל מהנתונים של המפלצת של לנובו: ה-Lenovo Legion Go יגיע עם מסך 8.8 אינץ' ברזולוציית 1600p בקצב רענון של 144 הרץ - עם VRR! המעבד יהיה מעבד ה-AMD Ryzen Z1 Extreme שגם נמצא ב-ROG Ally, מבחינת זיכרון אז מדובר ב-16GB 7500Mhz LPDDR5X וברמת האחסון המכשיר יגיע בשלוש ואריאציות של 256GB, 512GB ו-1TB של NVMe M.2.

הסוללה של המכשיר היא סוללה בגודל של 49WHr (גדול יותר מחלק מהמתחרות שלה) ומבחינת חיבורים הוא יכיל שני חיבור USB Type-C (למעלה ולמטה), מקום לכרטיס microSD וחיבור אוזניות. המכשיר יהיה מכשיר ווינדוס כמובן ויגיע עם 3 חודשים של Xbox Game Pass Ultimate לרוכשים המאושרים. תמיכה ב-Wi-Fi 6E ו-Bluetooth כמובן אושרה.

הקונספט המעניין ביותר של המכשיר הזה הוא השלטים הנשלפים שלו: בדומה ל-Nintendo Switch וה-ONEXPLAYER 2, השלטים של ה-Lenovo Legion Go נשלפים, ויכילו גם גלגלת עכבר וששה כפתורים נוספים בגב שלהן. בנוסף, השלטים משתמשים בג'ויסטיקים מבוססי Hall Effect מה שאומר שהם יהיו סופר עמידים לעניינים ידועים לשמצה כמו Drift (הללויה). 

מבחינת המתחרות מדובר בטוב שמכל העולמות, אבל המשקל של המוצר יוכל להיות מעט בעייתי: עם השלטים ה-Lenovo Legion Go צפוי לשקול 854 גרם, כמעט 250 גרם יותר מה-ASUS ROG Ally וקצת מתחת ל-200 גרם יותר מה-Steam Deck. רק לשם השוואה: ה-AYANEO KUN עליו דיווחנו יותר מוקדם החודש המפוצץ בפיצ'רים בדומה ל-Lenovo Go ישקול קצת יותר מ-900 גרם.

המכשיר צפוי להיות מושק ב-31 באוקטובר ויעלה החל מ-800 יורו, כשיחד איתו יושקו גם ה-Lenovo Legion Glasses: פתרון AR המבוסס על טכנולוגיית microOLED שתוכלו לחבר ל-Go ולהציג תמונה מול העיניים שלכם (כל עדשה ברזולוציית FHD). אני כבר אומר מראש לחברים בלנובו: אני ממש רוצה לנסות אותן בעצמי. המשקפיים המיוחדות יושקו באותו החודש ויעלו החל מ-499 יורו. מחירים מדויקים בישראל יתפרסמו בהמשך ונעדכן את הכתבה לפיהן.

אני כבר יודע שאני אשמח לסקר את המכשיר הזה בדומה לסקירות האחרות שלי כאן באתר, אבל אני אשמח לדעת מה אתם חושבים על הידיעה הזאת? יש ברשותכם Steam Deck? ASUS ROG? אולי AYANEO? שתפו אותי בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י