הרשמה

לא מתלוננים: סרט אנימציה המבוסס על Stray נמצא בפיתוח

חטיבת האנימציה של מפיצת משחקי האינדי Annapurna מכריזה על שלושה פרוייקטים חדשים, בהובלתו של הצוות האחראי על Robots ועידן הקרח

זה לא אנחנו שצרחו "מיאו"

משחק האינדי Stray שיצא בשנה שעברה שבר את תקרת הזכוכית של עולם הגיימינג ופרץ למיינסטרים בזכות הדמות המרכזית האולטרא חמודה שלו. בנוסף אליו, סרט האנימציה Nimona שיצא בנטפליקס לפני חודשיים גרף שבחים לא אופיינים לשנים האחרונות של חטיבת הסרטים של מפיצת המשחקים Annapurna, שבעבר הביאה לעולם סרטים כמו "כוננות עם שחר" ו"Her". למרות ששתי העובדות האלה רחוקות מאוד אחת מהשניה, הן הובילו ביחד להכרזה שקיבלנו לאחרונה.

כריס וודג' (Chris Wedge), במאי האנימציה אשר אחראי לקלאסיקות כמו "עידן הקרח" ו"רובוטס", שכעת גם משמש כראש החטיבת האנימציה ב-Annapurna, הכריז ביחד עם שותפיו על שלושה פרוייקטים נוספים שהחטיבה עובדת עליהם בעקבות ההצלחה של Nimona. בראש ובראשונה עומד עיבוד ראשון מיני רבים על פי הדברים למשחק מחשב שזכויותיו נמצאות תחת המטריה של Annapurna והוא Stray. את ההחלטה ללכת דווקא איתו קיבלו בעיקר בזכות הפופולאריות של המשחק - אך אנחנו יכולים לחשוב על עוד מספר סיבות שהופכות את Stray להיות סיפור ששווה לספר גם במדיה אחרת.

שני הפרוייקטים הנוספים נשארו כרגע בסימן שאלה, אך אחד מהם לפחות צפוי להיות סרט מקורי באווירה של Nimona. במידה ופספסתם את הסרט או את המשחק, אנחנו ממליצים לכם להשלים אותם לפני שהפרוייקט יגיע לבתי הקולנוע או שירותי הסטרימינג בעוד כמה שנים. מרוצים מההחלטה? איזה משחק מחשב אתם כבר חייבים לראות הופך לסרט? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:21 07.09.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    אחד הדברים המיותרים ביותר המשחק קצר וכיף אבל פשוט לא מחזיק תסריט
    חוץ מזה כבר יש סדרת סרטים כל עתול ג'ננג'י

  2. 2

       | פורסם ע"י