הרשמה

הידקי קאמייה עוזב את Platinum Games

לזה בהחלט לא ציפינו השנה...

כ-15 שנים בהם היה בין אחד ממקימי Platinum Games, הידקי קאמייה מודיע כי הוא עוזב את המפתחת.

אתם קוראים את הכותרת נכון. מאיפה זה הגיע? אין לנו מושג. היידקי קאמייה (Hideki Kamiya), אחד מארבעת המייסדים של Platinum Games לצד שינג'י מיקאמי (Shinji Mikami) ומי שהביא לעולם את Okami, Bayonetta, Devil May Cry, The Wonderful 101 ועוד, עתיד לעזוב את הסטודיו שהקים ב-12 לאוקטובר. בהודעה בדף של הסטודיו נכתב: "אנחנו אסירי תודה לעבודה היצירתית, ההנהגה ותרומתו לצמיחה של החברה, מרגע הקמתה ועד ליום זה. אנחנו מאמינים כי קאמייה ימשיך להצליח בתפקידו כיוצר משחקים. אנחנו מצפים לראות את תעשיית המשחקים גדלה למקום טוב יותר עם מעורבותו בה. אנחנו מאחלים לו הרבה הצלחה בעתיד!"

הסיבות לעזיבה של קאמייה אינן ידועות נכון לעת הזאת, ובחשבון הטוויטר שלו הוא כתב: "כמו שהוכרז בדף של Platinum Games, אני עתיד לעזוב את המפתחת ב-12 לאוקטובר. ההחלטה הגיעה לאחר מחשבה רבה שמבוססת על האמונות שלי. ההחלטה לא היתה פשוטה במלוא מובן המילה. יחד עם זאת, אני מאמין שמדובר בהחלטה הנכונה, אני אמשיך ליצור בדרך ההיידקי קאמייה שלי, אני מקווה שתצפו לכך בכליון עיניים."

אני רק ארענן את זיכרונכם (או אספר למי שלא ידע), שינג'י מיקאמי, האבא של סדרת משחקי Resident Evil, היה גם כן ממקימי החברה לצד קאמייה. מיקאמי עזב את הסטודיו עוד ב-2010 אחרי שהסטודיו שלו תחת Platinum שנקרא Straight Story נסגר יחד עם סיום העבודה על Vanquish, לאחר מכן פתח את Tango Gameworks שאחראי על The Evil Within ו-Hi-Fi Rush. מה דעתכם על הידיעה הזאת? האם גם אתם מופתעים? מה המשחק של קאמייה שאתם הכי אוהבים? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:31 02.10.2023 | OfirOm OfirOm

    אז זה אומר שלא נקבל את scalebound? כמה חבל......

  2. 2

       | פורסם ע"י