הרשמה

תחרות הפראג השבועי- סיכום ביניים.

בעודנו מדברים, "תחרות הפראג השבועי" של פורום UT, נכנסת לשבוע החמישי לחיה. בתחרות, כל שחקן שמעוניין להשתתף מעלה לשרת ה-FTP סרטון וידאו ובו פראג מיוחד שעשה השבוע. בסוף השבוע, וועד שופטים מכובד מתכנסת, ומודיעה בעזרת עשן לבן על המנצח בתחרות! הנחת העבודה לתחרות הייתה שהקהילה הישראלית מספיק איכותית כדי לספק כל שבוע מספר רציני של פראגים ברמה גבוהה. התוצאה: הרבה מעבר למצופה. הקהילה החלה להזרים בכ-9 פראגים בשבוע, כל אחד יותר יפה מהשני. חלק גדול מהפראגים לא היו מביישים את השחקנים הטובים בעולם, וכמעט כל הפראגים ברמה הגבוהה ביותר שניתן לדמיין. בכתבה הזאת נביא לכם כמה מהפראגים הבולטים בתחרות עד עכשיו, וננתח כל פראג כך, שגם מי שאינו "ספץ" במונחי UT, יוכל להבין את מתרחש על המרקע.

*אזהרה - הסרטונים שבצפיה מיידית אינם באיכות המקורית. אם תרצו לראות את הפראג באיכות טובה - הורידו את קובץ המקור*

הפראג הראשון הוא גם הזוכה של השבוע הראשון. בפראג רואים את Hydro פוגע עם 2 טיליים מדוייקים בשחקן יריב במהלך קפיצה במקפצה, ובעודו באוויר בסיום הקפיצה - היריב סופג הד שוט רצחני.

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/070227/VGamescoils1stWeekWinner.flv[/vod]

קובץ המקור: http://hosted.vgames.co.il/ut/Weekly%20Frag/UTF-Week1-Hydro.zip

הפראג הבא הוא הזוכה של השבוע השני. בפראג רואים את Purity יורה כדור bio goo גדול לעבר שחקן, ההדף מפגיעת הכדור מעיף שחקן אחר שהיה בקרבת מקום לאוויר, אך גם הוא נתפס ע"י כדור שני באמצע הנפילה. Double kill מצויין.

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/070227/VgamesUTFotW1Purity.flv[/vod]

קובץ המקור: http://hosted.vgames.co.il/ut/Weekly%20Frag/UTF-Week2-Purity.rar

הפראג הבא גם הוא מהשבוע השני. ניתן לראות בסרטון את t1k הורג את השחקן הראשון בצורה סטאנדרטית, אבל ההריגה השניה היא זאת שיפה: ניתן לראות (דיי בקושי בגלל האיכות) פס כחול שמתקרב בצורה קשתית לעבר טיק. זהו נשק שנקרא ה- Trancelocator ומשמש לגמוע מרחקים ארוכים בזמן קצר (בעיקר במשחקי CTF). הנשק משגר גשושית למרחק, והשחקן שירה את הגשושית יכול להשתגר במקומה ביריה משנית. במידה והגשושית נהרסת, השחקן שניסה להשתגר במקומה יהרג. זהו בדיוק המקרה - היריה של טיק הרסה למעשה את הגשושית בעודה באוויר, ובכך גורלו של השחקן ששיגר את הגשושית, נחרץ כמעט בודאיות. זוהי דוגמא מצויינת ליכולת aim גבוהה ביותר - פגיעה בחפץ קטנטן ומעופץ בעזרת רובה הצלפים.

*מומלץ להוריד את קובץ המקור כדי להבין יותר טוב את המתרחש*

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/070227/VGamest1kICFM.flv[/vod]

קובץ המקור: http://hosted.vgames.co.il/ut/Weekly%20Frag/UTF-Week2-t1k.rar

עוד פראג מהשבוע השני: בפראג הזה ניתן לראות את Xtaz מזהה את יריבו שעומד לקפוץ במקפצה, יורה טיל מבעוד מועד לאוויר, והטיל פוגע בדיוק מיירבי בשחקן היריב.

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/070227/VgamesUTFotW2xtAz.flv[/vod]

קובץ המקור: http://hosted.vgames.co.il/ut/Weekly%20Frag/UTF-Week2-Xtaz.rar

הפראג הבא הוא הזוכה של השבוע השלישי. בפראג ניתן לראות את R9naldo, שחקן שידוע בזכות יכולת ה- aim שלו, לוקח Power Up שמחזק את יריותיו, ויוצא לקטל. הוא מוריד שחקן אחרי שחקן בעזרת רובה הצלפים, ולא מפספס ולו יריה אחת! לבסוף R9naldo משיג Moster kill - הריגה של 6 אנשים בהפרשי זמן קטנים.

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/070227Vgames/UTFotW3R9naldo.flv[/vod]

קובץ המקור: http://hosted.vgames.co.il/ut/Weekly%20Frag/UTF-Week3-R9naldo.rar

פראג נוסף מהשבוע השלישי. בפראג הבא ניתן לראות את Shookey נלחם עם שחקן יריב. הקרב נראה כאילו הוא נגמר, רק שShookey עדיין לא אמר את המילה האחרונה. הוא מכוון בדיוק שלישיית טילים למעבר דרכו היריב בורח, והורג אותו בעזרת הההדף של אותם טילים להתיקרה. בהמשך הפראג ניתן לראות זווית יותר ברורה של המעשה.

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/070227/FragoftheWeek3Shookeh.flv[/vod]

קובץ המקור: http://hosted.vgames.co.il/ut/Weekly%20Frag/UTF-Week3-Shookeh.zip

אלו הם רק חלק קטן מהפראגים היפים של השבועות האחרונים. אם אתם מתעניינים עוד, אתם מוזמנים לבקר באינקדס הפראגים של התחרות בפורום אנריל: http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1003864

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י