הרשמה

מידע חדש על Star Wars: Outlaws חושף פרטים מעניינים על העלילה והמשחקיות

ראיון עם אחד ממפתחי המשחק חושף פרטים חדשים ומעניינים

מי ירה ראשון?

אין שום סיבות ש-Star Wars: Outlaws לא יהיה חלק מרשימת המשחקים הכי מצופים שלכם לשנה הבאה. משחק "מלחמת הכוכבים" הבא שמבטיח להתרחק מקרבות חרבות האור של סדרת Star Wars Jedi בשביל משחקיות של יריות מגוף שלישי וחלליות עומד לפנות לקהל הרבה יותר רחב בזכות ההחלטה הזו. מידע חדש מראיון שנערך עם אחד המעצבים של המשחק המשיך את הגישה הזו - ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לבגוד בג'בה דה האט.

בראיון שנערך עם האתר Kotaku התגלה לנו מה עוד אנחנו יכולים לצפות מהרפקאת החלל של גיבורת המשחק Kay Vess ב-Outer Rim. הראיון נפתח בקריצה ל-Starfield, עם הבטחה שלמרות שהמשחק מכוון להיות עולם פתוח גדול בחלל - הוא לא מתכוון להיות בסדר גודל של 200 עד 300 שעות של משחק RPG בלתי ניתן לסיום . במקום כמות התוכן מתרכזים המפתחים בלהעמיק את מה שקיים, דבר שיקרה בין היתר עם מכניקת התדמית. התדמית של הדמות שלכם תשפיע גם על הקווסטים וגם על המשחקיות, במכניקה שנשמעת לפחות כרגע כגרסה לרעיונות של סדרת Infamous. את המקומות שנחקור בעולם הפתוח חילק המפתח לשלושה סוגים, כשהראשון הוא הרים עמוסות בקנטינות ואנשים להכיר, השני הוא טבע עצום לחקירה ברגל או על אופנוע רחף והשלישי הוא החלל אותו ניתן לחקור רק עם החללית (מן הסתם). למעשה, ניכר שהדגש המרכזי של המשחק הוא המעבר החופשי שבין כלי הרכב, במטרה לספק תחושה של "תייר גלקטי" שהבית היחיד שלו הוא החללית.

כבר נחשף בעבר שעלילת המשחק מתרחשת בין עלילת "האימפריה מכה שנית" ו"חזרתו של הג'דיי", כך שמי שחלם להתקל בטעות בהאן סולו במשחק במקסימום יוכל לעשות זאת כשהוא מוקפא. המשחק היה צפוי לצאת בתחילת השנה הנוכחית, אך מצויין בראיון שנראה שהמשחק יושק בסוף לקראת סוף השנה - ואנחנו לא יכולים לחכות לשחק בו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י