הרשמה

טריילר חדש ל-Pacific Drive מספק תאריך יציאה קרוב מאוד

נסיעה לעולם אחר

משחק אימה/סימולטור נהיגה והשרדות הלכו לבר, זה מה שיצא

נראה כי בשנים האחרונות ז'אנר משחקי האימה חוזר לחזית הזירה. לאחר ההצלחות של Resident Evil, Alan Wake ,Dead Space ועוד שוברי קופות בתחום, הגיע תורם של משחקי אינדי בז'אנר האימה שמצליחים לייצר עניין והצלחה מסחרית. משחקים כמו Dredge, Lethal Company, Phasmophobia ועוד רבים שכתבתי עליהם כאן, פורצים את הדרך למשחקים שונים מאוד ממה שאנחנו מכירים.

כזה הוא המשחק Pacific Drive שמעורר הרבה עניין עד כדי כך שסוני מביאה אותו גם לקונסולות הפלייסטיישן ביחד עם גרסת המחשב האישי. המשחק הזה משלב בין כמה ז'אנרים ויוצר משחק מאוד ייחודי, עם נרטיב מעניין ומכניקות הלקוחות מכמה סוגי משחקים.

הסיפור מתחיל כאשר השחקן נוסע בצפון מערב ארה"ב ליד חומה גדולה שאמורה למנוע מאנשים להכנס, או ממשהו נורא הרבה יותר לצאת. חור גדול שנפער מושך את הגיבור ואת רכבו אל משהו שנראה כמו עולם אחר, אולי הצד השני של החומה. כעת, כאשר הוא תקוע בעולם האחר יש לגיבור רק את המכונית שלו כדי לשרוד. המכונית היא לא רק אמצעי תחבורה אלא הבסיס הנייד של הגיבור. צריך לתחזק אותה, לשפר אותה ולשדרג אותה. המשחק שואב כאן הרבה השראה מסימולטורי נהיגה שבהם הרכב יגיב ויפעל לפי המצב שלו. פנצ'ר בגלגל יגרום לרכב להחליק, מחסור בחלפים או תקלה במנוע תקשה על נהיגה. מהצד השני, שדרוג הרכב יאפשר לרכב להשיג דברים שלא מהעולם הזה. כאן נכנסת לתמונה מכניקת ההשרדות הפופולרית מאוד היום. כמו ב-Subnautica ו-Valheim, גם כאן הגיבור יאסוף מהשטח רכיבים שניתן יהיה להפוך אותם לחלקים לרכב שבאפשרותם אפשר יהיה לתקן פנצ'רים, לסדר את המנוע ולשפר את הרכב.

בכל פעם, השחקן ייצא עם רכבו, יגלה תופעות מוזרות, יחקור את העולם ויאסוף רכיבים שאיתם הוא יגיע לחנויות רכב נטושות. בחנויות האלה הוא ישפר וישדרג את הרכב, ומשם ימשיך למסע הבא לחקור את העולם. האלמנטים של המוזרות והאימה במשחק מיוחדים וייחודיים לכל נסיעה והאלמנטים של האימה בהחלט נמצאים במקדם גבוה מאוד. הגיבור יפגוש תופעות מאוד משונות, ויצורים מיוחדים שבאמצעותם הוא ילמד על העולם שאליו הגיע. הסגנון האומנותי מעניין מאוד אם כי סובל מקצת חסרונות ברמת הממשק, אבל המשחק של שילוב של סימולטור נהיגה, עם השרדות וטיפול ברכב בתוך עולם אימה נראה מבטיח מאוד. המשחק זמין כבר עכשיו לרכישה מוקדמת והוא צפוי להגיע ב-22 בפברואר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י