הרשמה

הכרזה שקטה? Quake 6 הופיע עם לוגו ב-Xbox Developer_Direct

ולמה זה קרה? את הכל עוד נדע

מגהנום אחד לאחר

אין ספק שלמרות שחמישה משחקים ב-48 דקות לא נשמע הרבה - ה-Xbox Developer_Direct של השנה הרגישה עמוסה בפרטים. רק שהיום מסתבר שבין כל ההכרזות נכנסה רמיזה כבדה מאוד - והיא מרגשת לא פחות מכל מה שהוצג לנו.

לקראת סוף ההצגה של Indiana Jones and the Great Circle,  קיבלנו מבט ללוח מחיק כביכול תמים בסטודיו של Machine Games שמבט מעמיק בו מספק תמונה שונה לחלוטין. בדקה ה-11:36 רואים בבירור את שלושת האותיות AKE ואת הספרה 6, ומתחתיהם את הלוגו האייקוני של סדרת ה-FPS האהובה של ID Software שנעצרה עם Quake Champions שיצא ב-2017 ונחשב המשחק המרכזי החמישי. כזכור, המשחק האחרון של החברה- Doom Eternal, יצא אי שם במרץ 2020, כך שסביר מאוד להניח שהמשחק הבא שלהם מוכן לחשיפה. שמועות על המשחק הבא שלהם התרוצצו ברשת כבר תקופה, ממשחק חדש של Doom ועד לגלקסיה רחוקה, רחוקה מאוד עם משחק על המנדלוריאן, אך נראה שדווקא השמועות הראשונות שדיברו על חידוש ל-Quake היו נכונות.

זאת לא הפעם הראשונה ש-Machine Games מצהירים את אהבתם לסדרת המשחקים בפומבי, ולמעשה לגרסאות ה-Enhanced של שני המשחקים הראשונים שיצאו בשנים האחרונות החברה יצרה הרחבות חדשות לחלוטין. האם נקבל כבר השנה חשיפה של המשחק? האם סתם מדובר במתיחה ובסוף ID יציגו משחק אחר? או שאולי בכלל הכל נבנה להרחבות שעדיין לא בוטלו ל-Redfall? מוזמנים להמר בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י