הרשמה

המפתחת של Palworld מכריזה על מפת דרכים מפורטת עבור עתיד המשחק

נראה שהמשחק שמשגע את העולם ימשיך לשגע אותו בזמן הקרוב

אוקי, עכשיו אני באמת חייב לתפוס את כולם

אפשר כבר להגיד בלי טיפת הגזמה Palworld הוא הצלחה בקנה מידה חסרת תקדים. חברת האינדי הקטנה Pocketpair כיוונה גבוה עם המשחק, והשיגה כל מטרה שהופיעה אצלם בחלומות המופרכים ביותר - ועל הדרך הגשימה להרבה מאוד בעולם חלום ילדות בצורת המשחק המושקע הזה. עכשיו, חושפים המפתחים את עתיד המשחק, וניכר שהוא לא עומד להפסיק להגשים חלומות.

כרגע יתעסקו המפתחים בעדכונים שהם מגדירים "דחופים" הכוללים תיקון באגים ושיפור ה-AI של ה-Pals (היצורים של המשחק) בבסיסים. אחרי הפרטים היבשים האלה המשיכו המפתחים לכמה הבטחות הרבה יותר מעניינות, שבוודאות יעשו רעש גדול כאשר יושקו. הבולטים הם מצב שחקן נגד שחקן ומצב Arena ל-Pals, בו תוכלו להלחם עם ה-Pals שלכדתם נגד אלו של שחקנים אחרים ברשת.

המשחק לא יעצור שם, ויקבל גם תוכן חדש בצורת Pals חדשים, איים לחקור, מוצרים חדשים לבנייה ואפילו קרבות Raid שיספקו אתגר יותר קשה לאחר סיום המשחק. בנוסף בעתיד יצרו המפתחים Cross-Play בין גרסת ה-Xbox ל-Steam, מה שיוסיף על השרתים הגם ככה עמוסים שלו בעקבות העובדה שהמשחק זמין כבר להורדה בשירות ה-Game Pass. כבר התחלתם לתפוס Pals לקראת הארנה? גם אני, נתראה שם.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י