הרשמה

קריסטן ריטר לוהקה לסרט השלישי של סוניק, והאם הכרזה על משחק חדש בפתח?

המון רעש מתחרש בשעות האחרונות סביב הקיפוד הכחול, או יותר נכון - סביב הכפיל שלו Shadow

האם זה הוא הליהוק המושלם?

כשחיפשתי באתר את השם של סוניק (Sonic) נתקלתי בכמות כתבות שכמעט ולא ראיתי באתר. אין ספק שסדרת המשחקים היא חלק בלתי נפרד מהילדות של רובנו, ונראה שגם בחייהם הבוגרים הרבה מהכתבים כאן אוהבים את הקיפוד הכחול. רק שעם כמות הרעש שנאסף סביב המותג בשעות האחרונות נראה שאנחנו לגמרי לא לבד בסירת ההתרגשות סביב העתיד של הסדרה - וכדאי גם לכם להצטרף.

נתחיל דווקא בתחום הקולנוע. הסרט השלישי של סוניק אמור להכיל עוד הרבה דמויות ממשחקי הסדרה, וביניהם גם את הכפיל הפופולרי לא פחות של סוניק - שאדו (Shadow). למרות שאין עדיין פרטים רשמיים על הסרט, המדליף האמין Daniel Richtman כתב כי השחקנית קריסטן ריטר (Krysten Ritter) לוהקה לסרט לתפקיד לא ידוע. עוד אי אפשר לקשר אותה לדמות ספציפית, אך נגיד שאותו מקור טען בעבר כי היידן כריסטנסן (Hayden Christensen) ידבב את שאדו, מה שמשאיר אותנו לחזור לניחושים. 

בתחום המשחקים נראה שהיממה הקרובה תהיה שמחה ביותר למעריצי המותג, כי אם לא תקרה הפתעה חסרת תקדים באירוע ה-State of Play של סוני, אמור להופיע משחק חדש בסדרה. אותו מדליף שחשף את שם המשחק המלא של אינדיאנה ג'ונס מראש טען כי Sonic X Shadow Generations יוכרז באירוע, טענה שקיבלה גיבוי מעוד מספר מקומות. כזכור Sonic Generations יצא בשנת 2011 ושילב בין סוניק הנוכחי לסוניק הישן, ונראה שהמשחק החדש עומד לאמץ את המודל הזה בתוספת שדאו.

לא נותר לנו עוד הרבה זמן עד שכל המידע הזה יהיה רשמי, אך ניכר שהרבה אנרגיות עומדות להיות מושקעות בסדרה בתקופה הקרובה כך שלגמרי זה הזמן להכנס אליה אם פספתם. שיחקתם ב-Sonic Superstars? מה חשבתם על Sonic Frontiers? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י