הרשמה

דיווח: הסדרה The Acolyte תעלה בדיסני+ ב-5 ביוני

הסדרה צפויה להיות בוגרת יותר בטון שלה, ולוקחת אותנו לתקופה שכלל לא נראתה על המסך עד היום

ברוכים הבאים ל-High Republic

נראה שהסדרה הבאה ביקום של "מלחמת הכוכבים" שהותירה מעריצים רבים סקרנים מאוד לגביה, מקבלת סוף סוף תאריך יציאה לעלייתה בשירות הסטרימינג של דיסני+. הסדרה The Acolyte, אשר צפויה להתרחש כ-100 שנים לפני אירועי סרטי הפריקוולס בעידן שמוכר בתור ה-High Republic, תעלה לשירות ב-5 ביוני, כך מדווח האתר Collider.

הסדרה כבר הספיקה להכריז על ליהוקים רשמיים, ביניהם שחקנים לי ג'ונג-ג'יי (Lee Jung-Jae) המוכר בעיקר מתפקידו בתור הדמות הראשית ב"משחק הדיונון", שבסדרה יגלם מאסטר ג'דיי שמתאחד עם התלמידה שלו, בכיכובה של אמנדלה סטרנברג (Amandala Sternberg). אליהם מצטרפות השחקניות רבקה הנדרסון (Rebecca Henderson) שתגלם דמות בשם Vernestra Rwoh, אשר מופיעה בקומיקסים ובספרים המבוססים על תקופת הזמן של ה-High Republic בתור תלמידת ג'דיי שמשתמשת בחרב אור שעובדת לא כמו חרב, אלא כמו שוט. לצידה תשחק גם השחקנית קארי-אן מוס (Carrie-Anne Moss) שלוהקה לתפקיד לא ידוע, לצד רבים נוספים שהדמויות שיגלמו עדיין לא ידועות.

הסדרה צפויה להיות אפלה ובוגרת יותר בטון שלה, בדומה למה ש"אנדור" הצליחה לעשות, ומדובר באחד מהפרוייקטים הבודדים של "מלחמת הכוכבים" שמתרחק מסאגת הסקייווקר ולוקח אותנו סוף סוף לתקופת זמן אחרת בגלקסיה, עם דמויות חדשות וסיפור מקורי לחלוטין.בנוסף, Collider אישרו כי המלחין של הסדרה הוא מייקל אבלס (Michael Abels), אשר ידוע בעבודותיו המצויינות על המוזיקה בסרטי האימה Get Out, Us ו-Nope בבימויו של ג'ורדן פיל (Jordan Peele). 

מה אתם חושבים על הסדרה? שמחים שדיסני מתרחקת קצת מסאגת הסקייווקר?

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י