הרשמה

המפתחים של Helldivers 2 לא מוותרים על Friendly Fire ומחסור ב-PvP

דמוקרטיה מצריכה שיתוף פעולה מתמיד.

"אחד הדברים החשובים ביותר לנו כשאנחנו יוצרים משחקים הוא אמינות"

אחד המשחקים הפופולריים ביותר בסטים וב-PS5 כיום הוא ללא ספק Helldivers 2. משחק ההמשך למשחק היריות המשותף התגלה כהצלחה אדירה, כשמאות אלפי שחקנים גודשים את השרתים מדי יום כדי לשחק ביחד, להילחם בחרקים ולחזק את עקרונות הדמוקרטיה. כמו כל משחק אונליין מצליח, אנשים התחילו לתהות ולדון על שינויים שקשורים לאיזונים במשחקיות ודברים שיכולים לשפר את החוויה. אחד הדברים שעולה כל הזמן בדיונים הוא המחסור במצב שיבטל את ה-Friendly Fire במשחק.

כיום, כל פעולה שתעשו, מיריות על חרקים ועד זימון מכולות ענקיות של ציוד, יכול לפגוע בכם ובחברים שלכם. יש הרבה שחקנים שטוענים שהיכולת לבטל את המצב הזה תעזור ותשפר להם את חווית המשחק, אבל המפתחים מאוד נחושים להשאיר את מצב ה-Friendly Fire בחיים כמצב המשחק הדיפולטי. בראיון שנתן ג'והאן פיילסטד, המנכ"ל של Arrowhead, המפתחת של המשחק, ל-PlayStation Blog הוא דיבר על המחשבה מאחורי ההחלטה הזו.

"אחד הדברים החשובים ביותר לנו כשאנחנו יוצרים משחקים הוא אמינות. דברים צריכים להיות קונסיסטנטיים בעולם של המשחק, ולכן אנחנו צריכים שיהיה במשחק Friendly Fire. אם הכדורים שלכם יכולים להרוג את האויבים שלכם, ההגיון אומר שהם גם יכולים להרוג את החברים שלכם... זה יוצר מצב שהמשחקיות המורכבת דורשת מהשחקן לחשוב על הפעולות שלו בצורה אקטיבית - לא בצורה של "תפתור את החידה הזאת", אלא פתרון בעיות בצורה יצירתית".

אחד הדברים הנוספים שעלו בראיון הוא האספקט הקומי של Friendly Fire: "... הצחוקים שאנחנו חווים כשאנו שמים לב שאנחנו בטעות שיטחנו בפצצות את חברים שלנו בזמן שהם נלחמו, גם מאפשר לנו לחקור את ההומור השחור שבסיטואציות האלו". הקונספט הזה של Friendly Fire גם מתקשר לסיבה שהחברה לא רוצה להכניס מצב PvP למשחק - הרצון לשמור על הרוח של עבודת צוות. 

החברה עדיין עובדת על שיפורי QoL למשחק וגם אנחנו עדיין עובדים על הביקורת שלנו ל-Helldivers 2. אנחנו פשוט צריכים לגרום לגיא להפסיק לשחק לשנייה אחת כדי שהוא יוכל לכתוב את הביקורת הזו ושתוכלו לקרוא אותה. בינתיים אשמח אם תשתפו אותנו במחשבות שלכם על המשחק.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:46 15.03.2024 | רנדומלי רנדומלי (אורח)

    כל מי שרוצה להוריד את ה FRIENDLY FIRE הוא NOOB

  2. 2

    12:19 16.03.2024 | Avishay50 Avishay50

    אני באמת לא מבין את הרעיון של השחקנים מאחורי ביטול המצב הזה, זה ניראה כמו הדבר הכי מצחיק שיש ואחד הדברים שאותי אישית מאוד מושכים אותי לרצות לשחק את המשחק הזה. נכון שזה לפעמים יכול לתסכל אבל זה מצחיק וזה מוסיף לאווירה ולצחוקים.

  3. 3

       | פורסם ע"י