הרשמה

סוף תרנגול: Battlefield 2042 לא יקבל תוכן חדש

השמש שוקעת על המשחק הנוכחי וזורחת אצל המשחק הבא?

כל התחלה, זה סוף חדש

לאפשר להסכים בלב שלם שהשנים האחרונות היו קשות מאוד לסדרת משחקי Battlefield. הכותר האחרון בסדרה, Battlefield 2042 היה ניראה מבטיח מאוד כשהוא מחזיר את הסדרה למלחמה מודרנית עם כל הטירוף שהסדרה כל כך ידועה בו. הטריילר הראשון היה ניראה מעולה אבל מכאן הכל התחיל להדרדר, הבטא היה מלאת באגים וכך גם המשחק המלא. מעבר לבאגים המשחק הבסיסי הכיל מעט מאוד תוכן וגם התוכן שהיה, היה שנוי מאוד במחלוקת, במיוחד נושא דמויות המשחק ששינו את הנוסחא המוכרת. כמות השחקנים התחילה לרדת בצורה חדה והמשחק סומן על ידי הקהילה כעוד כישלון. אך למרות המצב הקשה, המפתחת DICE לא הפסיקה לעבוד ולתקן את המשחק, היא תיקנה את כל המפות, הכניסה את הדמויות למקצועות המוכרים של הסדרה לצד עוד תוכן ותיקונים אין סופיים בקשר צמוד מאוד לקהילה.

בחודשים האחרונים ניראה שהסדרה מתחילה לעלות חזרה על הגל עם כמה עידכונים טובים מאוד שהחזירו שחקנים, מספר סופ״שים שהעניקו זמן משחק מוגבל בחינם והנחה גדולה למי שירצה לרכוש את המשחק כשהוא מציג אופק קדימה שהעניק לשחקנים ביטחון. מספרי השחקנים הכפילו את עצמם פי כמה ונכון לזמן כתיבת הכתבה, שיא השחקנים היומי ב-Steam עלה במעט על 19,000 שחקנים. זה אמנם לא המון אבל זה בערך פי 10 ממה שהיה לפני שנה. לכן, הופתעתי מאוד לגלות השבוע ש-DICE הודיעה שהעונה השביעית של Battlefield 2042 שהחלה רק לפני חודש, תיהיה העונה האחרונה של המשחק כשלא יגיע אחריה תוכן נוסף.

בפוסט שעלה בבלוג המשחק נכנתב: ״בעוד שנהננו ואנחנו גאים בהפקת התוכן והעונות ל-Battlefield 2042, אנחנו צריכים עכשיו לעבור מההווה לעתיד. זה אומר שעונה 7 תיהיה העונה האחרונה ל-Battlefield 2042. אחרי עונה 7 אנחנו נמשיך לתמוך את המשחק עם אתגרים, אירועים ומצבי משחק לצד המשך תחזוקה שוטף. אנחנו יודעים שהחדשות האלה אולי מאכזבות אבל הן נדרשות כשאנחנו מסתכלים קדימה על עתיד הסדרה כשזה ניהיה ברור יותר שאנחנו נדרשים להשקיע את המשאבים ולהתרכז במה שיבוא בעתיד.״ בסוף הפוסט נכתב שהסטודיו Motive שעבד על הרימייק של Dead Space  ו-Star Wars: Squadrons מצטרף להפקת המשחק הבא בסדרת Battlefield שצפוי להגיע אי שם בשנת 2025 נכון לעכשיו.

 

כאמור, החדשות האלה מאכזבות מאוד במיוחד דווקא כשהמשחק תפס מומנטום מחודש אבל אפשר להגיד שזה מתחיל להיראות כבר כדפוס עבודה. אותו הדבר בדיוק קרה עם Battlefield V שהופסק להפיק לו תוכן חדש מעט אחרי שהוא התחיל לצבור קהל שחקנים גדול ואדוק.
מה דעתכם על החדשות? האם זאת הייתה ההחלטה הנכונה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:30 12.04.2024 | AVI AVI (אורח)

    הגיע הזמן למשחקיפ יפים של סינגל פלייר ולא סתם רק אונליין כל היום

  2. 2

       | פורסם ע"י