הרשמה

כאן לא שומרים שמיטה: Stardew Valley בגשם של עדכונים חדשים

משחק האינדי הפופולרי לא מספיק לקבל חידושים ושיפורים

אנחנו האחרונים שנתלונן על עדכונים לאחד מהמשחקים שאנחנו יותר אוהבים

כמו כל גיימר שמכבד את עצמו גם לי תמיד יש בשלוף רשימה של כמה משחקים שאני טוען שהם "חובה אנושית" לשחק - נו אתם יודעים, אותם משחקים שנכנסים לכם עמוק ללב ומתקבעים שם בתור הג'וקרים האלה שלא משנה מה יגידו עליהם בחוץ, אצלכם בלב הם תמיד יוצגו באור חיובי בוהק. אז אצלי, כמו אצל רבים אחרים יש לציין, אחד מאותם משחקים הוא ללא צל של ספק Stardew Valley, מי שאני בקלות מחשיב גם כיום, ובצדק גמור בהמשך לכותרת הכתבה הזאת, לאחד ממשחקי האינדי היותר מוצלחים ומושקעים שאתם יכולים לשחק בימינו.

את Stardew Valley למקרה ולא ידעתם פיתח אדם אחד בשם אריק בראון (ידוע גם בשם ConcernedApe) במשך קרוב לארבע וחצי שנים, ואת סיפור ההצלחה של המשחק הזה ניתן לספר די בקלות - מדובר באחד ממשחקי החווה המוצלחים ביותר שנוצרו אי פעם, שזוכה גם היום לאהבה ואהדה רבה בקרב השחקנים (נכון לרגע כתיבת שורות אלו משחקים בו בסטים בו-זמנית קרוב ל-154 אלף איש).

אחד ההישגים המרשימים ביותר של Stardew Valley הוא העובדה שמדובר במשחק שתכף יחגוג עשור שעדיין ממשיך לקבל עדכונים משמעותיים. אחד מאותם עדכונים יצא ממש לפני כחודש והוגדר במהרה כאחד מהעדכונים הגדולים ביותר שהמשחק ידע אי פעם כשהוא הוסיף למשחק חפצים חדשים לצד יכולות משחק מרובות משתתפים חדשות ומערכת חדשה של חיות מחמד. פירוטו של העדכון האחרון (מה שנקרא בעגת הגיימינג המקצועית "Patch Notes") כלל לא פחות מ-7,308 מילים המפרטות בדיוק מה חדש - מרשים מאוד בשביל משחק אינדי.

כעת מקבל המשחק עדכון נוסף, הפעם קטן יותר מאותו מגה-עדכון שדיברתי עליו לפני רגע, אם כי כאן למעשה מדובר בסוג של פאץ' המעדכן את העדכון הגדול, שמטפל בלא מעט באגים שהמשחק ידע כבר תקופה ארוכה. שלא תחשבו שלא סופקו כאן גם שיפורים חדשים לחלוטין, בניהם שיפור משמעותי מאוד של מערכת חקר המנהרות במשחק, שזכתה כעת להרחבה המציעה רובד נוסף של מערות שניתן לחקור. מעבר לזה כאמור תוקנו מספר באגים שסידרו בין היתר באגים שונים שהיו במערכת חיות המחמד שנוספה בעדכון הגדול לפני כחודש. 

כעת נישאות העיניים שוב אל ConcernedApe שעוסק בין היתר ולצד השיפורים והמשך הפיתוח של Stardew Valley על משחק חדש בשם Haunted Chocolatier (שנחשף לראשונה באוקטובר 2021), שיהיה למעשה משחק RPG שייתן דגש משמעותי על מערכת הקרב ועל אקשן ופחות על רוגע ושלווה בזמן שאתם מגדלים את הירקות שלכם. ConcernedApe כבר הודיע שכעת הוא מעלה הילוך בפיתוח המשחק, כך שניתן להסיק די בוודאות שבקרוב אנחנו ככל הנראה נקבל עדכונים חדשים ומשמעותיים אודות הפרויקט המסתורי - אותי זה בעיקר מרשים שאת כל הדבר הזה מנהל אדם אחד.

מה דעתכם על העידכון החדש ל-Stardew Valley? האם תנסו אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י