הרשמה

ברקע הזעם על Gray Zone Warfare ,Tarkov מושק

צרת רבים חצי נחמה?

דלת אחת נסגרת ואחת אחרת נפתחת

כבר במשך הרבה מאוד זמן, אם אתם מחפשים משחק יריות הארדקור ומציאותי שמבוסס על ז׳אנר משחקי ה-Extraction Shooters היה לכם פחות או יותר אופציה אחת טובה ששווה את הכסף והזמן שלכם והיא Escape From Tarkov. מאז שיצא המשחק אהדת הקהל הייתה רכבת הרים עם עליות וירידות אבל בשבוע שעבר רכבת ההרים התרסקה. המפתחים של המשחק הודיעו על הרחבה חדשה שתומחרה בסכום לא הגיוני ותקעה סכין בגב של שחקני המהדורה הבכירה של המשחק, עובדה זאת בשילוב תגובת הסטודיו והצעדים שנעשו אחר כך שברו את האמון עם השחקנים כשרבים מהם הודיעו שהם מפסיקים לשחק במשחק.

בציר זמן מעט מוקדם יותר אך מקביל התגנב לזירה משחק חדש בשם Gray Zone Warfare. המשחק נחשף לפני כחצי שנה כשהוא מציג הרבה מאותם דברים ששחקנים אוהבים ב-Escape From Tarkov כשהוא מציע שיפורים לגיימפליי, לצד שימוש במנוע Unreal Engine 5, אפשרות למצב PvE חינמי כשכל זה קורה במפה טרופית גדולה וצבעונית. כבר מרגע החשיפה שלו, Gray Zone Warfare משך הרבה מאוד תשומת לב והתרגשות כשהוא קיבל תאריך השקה כללי מאוד לשנת 2024. מוקדם יותר השבוע, המשחק הושק במפתיע ל-Early Access ב-Steam עם תג מחיר נוח של 132 שקלים (35 דולר). בתוך כמה שעות מאז ההשקה, Gray Zone זינק עם מספר שחקנים בו זמנית שחצה את ה-60,000. חלק גדול מההצלחה של Gray Zone הוא בזכות המשבר הנוכחי של Escape From Tarkov כשהוא מצליח לגנוב לו הרבה שחקנים ולהתחיל לבנות קהילה משלו. לא תלוש מהמציאות שההשקה של המשחק הגיעה עכשיו באופן מפתיע כדי לנצל את ההזדמנות והוואקום שנוצר בעולם ה-Extraction Shooters.

למרות הבסיס הטוב ש-Gray Zone מתחיל לבסס הוא התקבל בביקורות מעורבות שמשבחות את הגיימפליי והנגישות של המשחק לשחקנים חדשים בעוד שיש הרבה מאוד תלונות על באגים, בעיות אופטימיזציה קשות וקריסות תכופות של המשחק עד כדי חוסר אפשרות לשחק בו בכלל.
לאורך סוף השבוע האחרון נסיתי את Gray Zone Warfare במשך כמה שעות ואני ללא ספק יכול להבין את שני צדדי המבקרים אם כי אני אופטימי ומקווה שהמפתחת תמשיך ותתמוך את המשחק כשהיא מתקנת את הבעיות הטכניות ותמשיך לשפר את המשחקיות.
מה דעתכם על Gray Zone Warfare? האם הוא מחליף ראוי ל-Tarkov? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י