הרשמה

שמועה: Valve עובדת על משחק חדש

מי ביקש משחק Hero Shooter ולא קיבל?

אחרי ההשקה של Counter Strike 2 החברה מתפנה לפרוייקט חדש

עברו כבר לא מעט שנים מאז שקיבלנו משחק חדש מבית היוצר של Valve (ולא, Counter Strike 2 לא נחשב משחק חדש). החברה שהייתה ידועה פעם כמפתחת משחקים מוכשרת עם כמה מהכותרים האהובים ביותר בכל הזמנים כמו Half Life, Counter Strike ו-Portal ידועה היום בעיקר בזכות הבעלות שלה ב-Steam. למרות זאת, מפעם לפעם החברה מראה לנו שעדיין יש לה שורשים עמוקים של פיתוח משחקים, אמנם מאז Half Life: Alyx חברת Valve לא השיקה משחק חדש אבל שמועות חדשות על משחק שנמצא בפיתוח מציתים לנו את ההתרגשות.

על פי מספר אנשים אשר השתתפו בכמה סבבי בדיקה סגורים כחלק מתכנית ה-PlayTest של Valve, החברה עובדת על משחק חדש שקיבל את השם קוד Deadlock. על פי אותם מקורות, המשחק נמצא בפיתוח כבר מ-2018, על פי Tyler McVicker שעוקב אחרי Valve כבר במשך שנים, המשחק נמצא באלפא סגורה עם מאות אנשים שמשחקים בו לצד יוטיוברים תחרותיים שדיווחו שהם הוזמנו לנסות אותו גם. Deadlock צפוי להיות משחק Hero Shooter תחרותי בגוף שלישי עם קרבות של 6 נגד 6 במפות גדולות עם יכולות ופריטים לשימוש השחקן. 

המשחק צפוי לכלול מכאניקת נסיעה על מסילות כמו שראינו ב-BioShock Infinte יחד עם מנגון Tower Defense בעולם פנטזיה בשילוב Steampuk עם דמויות שיכללו גם קוסמים. עם כל זה נשמע לכם עמוס אז אתם צודקים לגמרי. יוצר התוכן Gabe Follower שיתף בחשבון הטוויטר שלו 4 תמונות מתוך המשחק המעניין שמספקות לנו הצצה יחסית טובה אליו כולל אחת הדמויות שככל הניראה תיהיה במשחק בשם Grey Talont. לצד זאת, התמונות גם מספקות לנו הבנה שהמשחק נמצא בשלבי בשלות יחסית מתקדמים, דבר שלא מפתיע במיוחד בהתחשב שהוא בפיתוח כבר 6 שנים. על פי Deadlock ,Follower הוא ״שילוב של Dota 2, Team Fortress 2, Overwatch, Valorant, Smite עם Orcs Must Die״. 

כמו תמיד, נזכיר שכל עוד לא קיבלנו הכרזה רשמית מצד Valve צריך להתייחס למידע הזה בעירבון מוגבל אבל כאמור המשחק אכן נראה ברמת בשלות מספקת כדי להכריז עליו, אולי אפילו כחלק מאירוע ה-Summer Game Fest.
מה דעתכם על Deadlock? מבולבלים ממנו כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י