הרשמה

המפתחת של Stellar Blade שוקלת פורט ל-PC ומשחק המשך

שש עונות וסרט

על הדרך, המפתחת גם זורקת מתקפה על מפתחות משחקים ש"נעולות על יצירה של זכיונות קיימים בלבד"

המפתחת Shift Up שיחררה רק לאחרונה את משחק האקשן/תפקידים Stellar Blade ונראה שכבר יש לה תוכניות לעתיד, או ליתר דיוק - גרסת PC ומשחק המשך. זה מגיע ממסמך ציבורי של החברה, שם היא מספרת על התוכניות שלה לצד פיתוח של IP חדש לגמרי.

"מעבר ל-Stellar Blade, אנחנו מפתחים זכיון חדש בשם Project Witches, ומצפים להשיק אותו ב-2027 או מאוחר יותר, ושוקלים גרסת PC ל-Stellar Blade עם משחק המשך." כך רשום במסמך שתורגם מקוריאנית. "אנחנו מאמינים שהיכולת שלנו לפתח זכיונות חדשים שיכולים להיות מוצלחים בלי להישען על זכיונות קיימים תאפשר לנו לצמוח משמעותית בהשוואה לחברות משחקים אחרות שנעולות על יצירה של זכיונות קיימים." לא ציפינו למתקפה כזאת על אולפנים אחרים, שכנראה מתייחסת בעיקר לאולפני פיתוח המערביים, אבל כן - אנחנו מאמינים שאנחנו אכן נראה גרסת PC בשלב כזה או אחר, בעיקר עם האהבה החדשה של סוני להבאת משחקים למחשב האישי מספר שנים לאחר יציאתם. בין אם זה יקרה מוקדם או מאוחר יותר, זה רק עניין של זמן.

אם אתם עדיין חצויים לגבי המשחק, אור שלנו מאוד אהב אותו, ואמר שמדובר ב"משחק פנטסטי שאני יכול להמליץ עליו בקלות רבה לכל מי שחובב משחקים כמו Nier: Automata ואפילו חובבי משחקי Souls-Like". מה אתם חושבים, תעדיפו לחכות לגרסת ה-PC של Stellar Blade, או שתרצו לחוות אותו על ה-Playstation 5? מה דעתכם על המשחק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י