הרשמה

המכירות המוקדמות של Assassin's Creed Shadows נראות "חזקות מאוד"

נראה שכרגע מדובר באחד המשחקים היותר מצופים שהסדרה אי פעם ידעה

כמה אתם אוהבים את Assassin's Creed מאחד עד הזמנה מוקדמת?

קחו את כל מה שאתם הולכים לקרוא כאן בעירבון מוגבל, אבל נראה ש-Assassin's Creed Shadows שהוכרז בשבוע שעבר הוא ככל הנראה אחד מהמשחקים היותר מצופים שהסדרה הענקית הזו ידעה אי-פעם, לפחות בהתאם לדבריו של טום אנדרסון.

אנדרסון, שנחשב למקור די אמין בתעשייה, צייץ בסוף השבוע שעבר שעל-פי מקורותיו כמות העותקים שנמכרו עד כה במסגרת ההזמנה המוקדמת למשחק החדש נראית "חזקה מאוד". הציוץ עצמו פורסם יומיים בלבד אחרי חשיפתו הרשמית של המשחק, שכבר הספיק לכבוש את טבלאות המכירות בחנות המשחקים של אפיק ולעורר לא מעט שיח וסערה עקב התמחורים השונים של גרסאות המשחק והעובדה שהוא מצריך חיבור קבוע לרשת (ככה זה שהמפתחת ממש אבל ממש רוצה את הנתונים שלכם לעצמה).

לצד כל זה זה קשה כמובן להתעלם מכמות השיח רחב ההיקף (גם בתגובות לכתבה שלנו על הטריילר) העוסק בעובדה שאחת מהדמויות הראשיות של המשחק היא סמוראי כהה עור. כאן מדובר במצב שללא צל של ספק יצא מכלל שליטה, לפחות לדעתי, ועדיין, לא נראה שזה משפיע במיוחד על כמות המכירות המוקדמות של המשחק בפועל - אנחנו נשאיר את השיח על העניין הזה מחוץ לכתבה. יוביסופט עצמה טרם הגיבה לעניין המכירות באופן רשמי, אך לא ניראה שגם נקבל תגובה רשמית בקרוב.

מה דעתכם? האם תרכשו את המשחק החדש בהזמנה מוקדמת או שתחכו לקרוא את הביקורת שלנו עליו בנובמבר הקרוב לפני שתחליטו? ספרו לנו בתגובות למטה! Assassin's Creed Shadows צפוי להגיע לקונסולות ה-Playstation 5, Xbox Series X/S, למחשב האישי ול-Mac ב-15 בנובמבר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:55 22.05.2024 | חושב ש חושב ש (אורח)

    חושב שבכנות היה לאנשים פחות אכפת מהקטע של הסמוראי אם לא היה צביעות עצומה וכניעה כמעט מוחלטת של הסטודיויים לPolitically correntness/Me2/Divresity and Inclusuion שהם מנסים לדחוף לפנו בכל פינה בתקווה שזה יהיה הnorm וגם יעלה להם את המכירות,

    תודות לזה הם סטו מההיסטוריה וגם כמה אנשים של יוביסופט הראו עם הקונוצ'י (Kunoichi) שהם לא מבינים שום דבר על יפן בקח שהוא קראו לה שינובי (shinobi)

    זה הרבה בגדול שהם פשוט רצו לדחוף משחק "מבוסס היסטוריה" שיש בוא דמות שחורה ו"שינובית" אישה רק בשביל הDivresity and Inclusuion ושום דבר אחר,

    בחיי שלא היה לי אכפת אם זה היה עלילה בעולם בידיוני לחלוטין (טוב אולי קצת רק בגלל שאני מאמין שאני מכיר את המניעים של התעשייה), אבל יוביסופט מתעקשים ללכת אחרי ההיסטוריה תוך כדי שהם כבר חלבו והרסו לסדרה הזאת (ועוד סדרות שלהם) את הצורה, ככה שזה כבר יותר ממובן למה יש גם אנשים רציונלים שיבקרו את המשחק גם אם הסמוראי היה ירוק וה"שינובית" הייתה בכלל מרוסייה~

  2. 2

    20:56 22.05.2024 | חושב ש חושב ש (אורח)

    זה *הראה בגדול
    *בו

  3. 3

    04:59 23.05.2024 | יונתן יונתן (אורח)

    מניית UBISOFT ירדה ב15% לאחר ההשקה ולאור פער ניכר מאוד מיעדי המכירות, כיצד אתם מעלים כתבה כזאת, עם פתיח "קחו את כל מה שאתם הולכים לקרוא כאן בעירבון מוגבל"? איזה רמת עיתונאות זאת? מדוע לקחת בערבון מוגבל? מה טענות הנגד? זאת דעה או עובדות?

    הפוסט של הנדרדסון מגיע לאחר תקופה של ירידה במנייה וביצועים עסקיים נמוכים מאוד ב UBISOFT כאשר נתלתה תקווה גדולה על שחרור הטריילרים ופתיחת ההזמנות המוקדמות של AC SHADOWS, לאור ביצועים ירודים מאוד וביקורת קשה מאוד בקרב קהילות השחקנים UBISOFT חטפה מכה חזקה מאוד, דעתי האישית (שימו לב כותבים יקרים) כי החברה הגיעה להנדרסון ובנסיון להציל את עורם רכשו ממנו פרסום וצמצום נזקים וניסיון לשיקום המכירות.
    דרך אגב מאז קריסת המנייה לאחר ההשקה המנייה חוזרת לטפס והגיע לחצי מהערך שהייתה טרם הקריסה.

    המשיכו לעשות עבודה טובה, והעלו תוכן מעניין, רק בבקשה נתחו את האירוע ממגוון צדדים, בדקו את הנתונים והציגו תמונה מלאה. יכולת במקום לרשום "קחו את כל מה שאתם הולכים לקרוא כאן בעירבון מוגבל," משהו בסגנון "מצד שני לטענותיו של הנדרסון מניית בלה בלה בלה" או משהו בסגנון כזה.

    בכל מקרה כפי שכבר כתבתי, יישר כח על ההשקעה והמשיכו בכך.

  4. 4

    10:41 23.05.2024 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    אהלן יונתן,
    כמו כל מידע שלא מגיע ממקור רשמי או מדוחות שהחברה מפיצה, אנחנו מקפידים להגיד שצריך לקחת את זה בעירבון מוגבל. עם כמה שאנדרסון הוא מקור מידע מעולה שהוכיח את עצמו לאורך השנים, אין לנו אפשרות לדעת האם הפרטים על המכירות המוקדמות נכונים, אין אישור של יוביסופט ואין דוחות כלכליים להצליב איתם. לכן, צריך לקחת את המידע עם משנה זהירות שכן אולי הוא לא נכון.

    באשר למניה של החברה, צריך להבין שיוביסופט היא חברה ענקית וגלובלית, המניה שלה מושפעת מהמון גורמים פנימיים וחיצוניים כולל כלכלות של מדינות שונות, דברים שלרוב אנחנו גם לא רואים. הרבה פעמים מה שאנחנו רואים כמידע חדש כמו מידע חדש או טריילר שיוצא כבר שוקף במניה של החברה לפני כמה חודשים. האם הטריילר הזה הוא שגם לירידת המניה? יכול להיות, אני באמת לא יודע וצריך לעשות לזה ניתוח מעמיק אבל נטיית הלב שלי אומרת שזה לא בגלל הטריילר, לפחות לא רק בגללו.

    *הכותב אינו יועץ פיננסי ואין לראות בתגובה זאת ייעוץ השקעות :)

  5. 5

    09:13 27.05.2024 | רועי האן - כתב תוכן רועי האן - כתב תוכן

    היי יונתן!
    קודם כל תודה רבה על התגובה המפורטת וככותב הכתבה אני שמח לראות שהניסוחים שלי עוררו אצלך רגשות רבים ורצון לשיח והעברת ביקורת, תמיד שמח לראות תגובות מהסוג שלך ולכן גם חשוב לי להגיב כאן באופן אישי :)

    חשוב לי לציין ברמה שאני אדם שמאוד לא אוהב שמועות ודיווחים בסטייל של מה שאנדרסון כל-כך מתגאה וידוע בו, ואישית בתור כתב לשעבר של אחת ממערכות החדשות הגדולות במדינה קשה לי לקחת ברצינות שמועות בסגנון הזה. אין כאן אפילו קשר למצבה הכלכלי של יוביסופט לצורך העניין. עבורי, ועבור צוות העורכים הנפלא שלי באתר שלשמחתי מאמין גם הוא בדעתי, אני לא יכול להתייחס לדיווח כמו שזה שהוצג כאן כרציני או ככזה שאינו בעירבון מוגבל, בעיקר בכלל מה שרועי היקר אמר לפני התגובה שלי - אין שום מידע אמין באמת שאיתו ניתן להצליב את טענותיו של אנדרסון. גם אם אותו אנדרסון נחשב לבעל מקורות אמינים, עקב היעדר האמינות שיש בדיווח שלו וחוסר היכולת שלנו לאמת אותו באמצעות תגובה של גורם רשמי בעניין, בעיניי לפחות אין שום בעיה לקבוע שמדובר בדיווח שיש להתייחס אליו בערבון מוגבל.

  6. 6

       | פורסם ע"י