הרשמה

פרסי המפתחים היפנים

CEDEC - הזוכים הגדולים

CEDEC הוא כינוס מפתחי משחקים אשר הוא למעשה המקביל היפני ל-Game Developer Conference. השנה נערך לראשונה ב- CEDEC טקס חלוקת פרסים, ובו בלטה נינטנדו כמנצחת הגדולה של הערב.

אנשי CEDEC נתנו לכלל הציבור להעלות מועמדים לפרסים בקטגוריות של תכנות, סאונד, עיצוב משחק ואמנות ויזואלית, וזאת לכל משחק אשר הושק עד ה-31 במארס של 2008. צוות יועצים מטעם איגוד המפתחים היפני דאג לצמצם את  הרשימה, ויחד עם מגישי הפרסים בכנס הצביעו כדי להגיע להכרעה. התוצאות הוכרזו בטקס שנערך בטוקיו ביום רביעי בערב.


מקבלי הפרסים במעמד עם המגישים

המענק בקטגוריית התכנות הוענק ל-MT Framework של חברת קפקום, הטכנולוגיה שעומדת מאחורי משחקים כמו Devil May Cry 4, Lost Planet ו-Resident Evil 5. קפקום זכתה בציון לשבח על המהירות שבה אימצה את רעיון ה"מנוע אחד לכל החברה". המנוע של קפאקום גבר על המנועים של סדרות Gran Turismo, Virtua Fighter, Pikmin ו-Ridge Racer. 

הפרס בקטגוריית האמנות הויזואלית הלך ל-ICO, המשחק המקורי ומלא האווירה של סוני מ- 2001. הוא ניצח את הסדרות Gran Turismo, Soul Calibur, Metal Gear Solid ו-Final Fantasy (חלקים 7-12 בלבד).

אחרונה חביבה היא נינטנדו, אשר שלטה בשלוש הקטגוריות הנותרות:

הפרס בקטגוריית עיצוב משחק הוגש לסדרת Super Mario Bros, שהביסה את Dragon Quest, Virtua Fighter, Pokemon ו-Monster Hunter.

הפרס בקטגוריית הסאונד הלך לסדרת זלדה, אשר ניצחה את סדרות Gran Turismo, Jikkyou Powerful Pro Baseball Series, New Onimusha Dawn of Dreams ו-Hudson's Zettai Onkan Otoda Master.

ה"פרס המיוחד" והאחרון ניתן כמובן לשיגארו מיאמוטו, אחד המוחות הכי מבריקים שידעה התעשייה. צוות היועצים של CEDEC העניק לו את הפרס כהכרה על השפעתו לא רק בשוק המשחקים היפני, כי אם גם על השוק העולמי כולו.


מיאמוטו על הבמה, מציג את המענק

מקור: IGN

לת'רד בנושא בפורום קהילת נינטנדו: "והמנצחת הגדולה היא..."

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:40 12.09.2008 | Jack Frost Jack Frost

    אפחד לא מגיב?

    פויי!

  2. 2

       | פורסם ע"י