פנטזיה אפלה, עולם חי וקרבות עם עומק, זה ה-RPG החדש שתפס לי את העין
המשחק Soulframe מבית Digital Extremes, יוצרי Warframe, הוכרז ב-2022 והפך במהרה לאחד הכותרים המסקרנים בתעשיית הגיימינג. המשחק, שמתוכנן להיות MMORPG פנטזיה חופשי למשחק, נחשף לאחרונה ביתר פירוט במהלך TennoCon 2024, עם דגש על עולם פתוח מרהיב, קרבות איטיים וטקטיים בסגנון סולס, ונושאים של טבע ושיקום. בניגוד ל-Warframe המהיר והמבוסס על יריות בסביבה עתידנית, Soulframe מציע חוויה איטית ומחושבת יותר.
המשחק מתרחש בעולם פנטזיה עשיר, שבו השחקנים מגלמים "שליחים" (Envoys) הנלחמים נגד כוחות המשחיתים את הטבע. המשחק מתמקד בקרבות טקטיים, המשלבים חרבות, קסמים, ויכולות כמו זריקת נשק או שימוש בסביבה להטיית קרבות. שלושת המסלולים העיקריים, Courage, Grace, ו-Spirit מאפשרים התאמה אישית של סגנון המשחק, החל מלוחמים כבדים ועד קוסמים זריזים. העולם כולל מחזור יום-לילה, חיות מדברות ומבוכים, עם דגש על חקירה וגילוי.
המשחק נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים, כאשר Soulframe Preludes, גרסת הפרה-אלפא, זמינה כעת לשחקנים נבחרים. Digital Extremes ממשיכים לעדכן את הקהילה באמצעות סרטוני משחקיות וראיונות, כאשר היעד הוא שחרור מלא ב-2025, אם כי המפתחים, כולל המנהל הקריאטיבי ג'וף קרוקס, מציינים שזהו יעד "שאפתני" שעשוי להידחות. המשחק מפותח כרגע למחשב האישי, עם תוכניות אפשריות לקונסולות. הקשר ל-Warframe ניכר בהשפעות עיצוביות וברמזים עבור מעריצי המשחק הוותיק, אך Soulframe שואף לזהות ייחודית משלו.
מפתחי המשחק, ובראשם סטיב סינקלייר (המנהל הוותיק של Warframe), בחרו לעזוב את הפרויקט המוכר ולעבוד בצוות קטן על משהו חדש לגמרי. לדבריהם, Soulframe נולד מתוך רצון "לחקור את ההפך" – לעבור ממדע בדיוני עתידני לאגדה טבעית ופולקלורית. עוד צוין כי ישנן השפעות מובהקות מ-Studio Ghibli וממשחקים כמו Shadow of the Colossus, עם דגש על דינמיקה של אדם מול טבע, טכנולוגיה מול רוח, ואור מול צל.
הבחירה במנוע חדש (Unreal Engine 5) שדרגה את הוויזואליות של המשחק, עם שיפור ניראות במיוחד באיזורים של אור, טקסטורות דינמיות ותנועה חלקה מאוד, גם אם בשלב זה, יש מי שיאמר שזווית המצלמה והאנימציות עדיין זקוקות לליטוש.
כאמור, Soulframe עוד לא קיבל תאריך השקה רשמי אך נעדכן כאשר זה יקרה.
מה דעתכם על המשחק? האם אתם מעדיפים את העולם של Warframe? ספרו לנו בתגובות!
*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן
משחק על: מחשב, המסטר רייס (וגם מובייל, אבל אל תגלו)
בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: מטוסי קרב וחלליות
המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jones in the fast lane
כשאני לא משחק אני: מפתח משחקים
מסר לעולם: נולדנו מאוחר מידי כדי לחקור את העולם ומוקדם מידי כדי לחקור את החלל. בשביל זה יש משחקים
תגובות
1
| פורסם ע"י