והמצב של הסטודיו לא יכל להיות טוב מזה
רציתי לפתוח את הכתבה הזאת במשפט ״כולנו זוכרים כמה ההתחלה של Cyberpunk 2077 הייתה קשה ורעועה״ אבל היום כבר מעט מאוד זוכרים אותה תקופה וכמה המצב של המשחק היה קשה, במיוחד אחרי שנים ארוכות של פיתוח והמתנה. מאז ההשקה המשחק עבר הרבה מאוד גילגולים שכתבנו עליהם לא מעט וצבר לעצמו מקום של כבוד בהיכל התהילה של הגיימינג עם קהל מעריצים גדול ונלהב במיוחד גם 5 שנים אחרי היציאה.
במסגרת שיחות המשקיעים האחרונות, CD Projekt הודיעה כי Cyberpunk 2077 חצה את רף 35 מיליון העותקים שנמכרו כאשר המשחק מכר השנה בקצב טוב יותר לעומת השנה הקודמת. הסטודיו עוד אמר כי ההוספה של המשחק לשירות PlayStation Plus Extra/Premuim עזרה להניב יותר מכירות להרחבת Phantom Liberty. כדי לתת להישג הנהדר הזה פרספקטיבה, ל-The Witcher 3 לקח 6 שנים עד שהוא הצליח לחצות את רף ה-30 מיליון עותקים שנמכרו. עוד נאמר בשיחה כי הסטודיו הרחיב את צוות הפיתוח שלו בכ-50 מפתחים נוספים ועומד כעת על מעט יותר מ-850 אנשי צוות. הקו הזה ממשיך את הגיוסים היחסית נרחבים שהסטודיו עשה במהלך 2025 וניראה כי המצב שלו טוב מתמיד כשמרבית המאמצים כרגע מתרכזים קודם כל ב-The Witcher 4 ולאחר מכן במשחק ההמשך ל-Cyberpunk.
*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*
רועי באלוה - עורך תוכן
משחק על: PC, PS5, Xbox Series S
בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op
המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2
כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו
מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה



תגובות
1
| פורסם ע"י