הרשמה

דעה: תנו כבר לשחק!

האם סוני יורה לעצמה ברגל עם העדכונים המעצבנים של הפלייסטיישן 3? לארז רונן, אקס-ויגיימס, יש דעה נחרצת

ארז רונן, כתב Ynet בהווה ועורך ויגיימס בעבר (ואנחנו עדיין מתגעגעים), כתב פוסט אורח בבלוג המשחקים הבולט בישראל, "החיים על פי אינטל" של עידן זיירמן ושות'.

ארז מתלונן על היחס שהוא מקבל מהפלייסטיישן 3 שלו. הבן אדם רוצה להרביץ משחק של LittleBigPlanet, אבל לא, סוני לא מרשה:

"בקר ה-Playstation 3 שלי העלה קצת אבק אחרי משהו כמו שבוע נטול אקשן. לא נורא. ביפ על הכפתור המרכזי בשלט, העברת המסך ליציאת ה-HDMI, והנה, ליטלביג כבר ממש מעבר לפינה, קורץ לי, פלטפורמה אסקפיסטית לסיים איתה את היום לפני הנפילה הבלתי נמנעת למיטה.

ואז זה מגיע. ההודעה הארורה. "הפלייסטיישן צריך להוריד עדכון תוכנה." עצבים. למה? למה הוא צריך להוריד? למה הוא לא יכול לתת לי לשחק בשקט?"

מילא עדכון תוכנה, זה הפך להיות די סטנדרטי בימינו עתירי האינטרנט. אבל למה זה צריך לקחת כל כך הרבה זמן? ולמה העדכונים של סוני הפכו כל כך תכופים, עד שבכל פעם שהקונסולה נדלקת היא דורשת, דבר ראשון, שיעדכנו אותה? התוצאה לא מאחרת לבוא:

שמונה וחצי בערב. העדכון בערך ב-50%. זה השלב בו צריך להחליט - האם להמשיך להמתין בסבלנות, להסתכל על בר ההתקדמות מתקדם לאט לאט, או שפשוט להעביר לכניסה אחרת בטלוויזיה, ולהמשיך קצת את Fallout 3, או את World of Goo. אולי אפילו לחבר את המחשב ולראות את הפרק החדש של הישרדות. מה שלא אבחר לעשות - דבר אחד בטוח: בקרב על הטלוויזיה שלי, הערב, כמו כל ערב, סוני הפסידה.

לסיפור המלא של ארז ומלחמתו בטחנות הסוני.

במקרה (או שלא במקרה - בכל זאת הבנאדם היה עורך בויגיימס), ארז הוא חובב משחקים אמיתי ויש לו, מלבד פלייסטיישן 3, גם Xbox 360 ו- Wii ואייפון, ואף אחד מהמכשירים האחרים לא מצליח לעצבן אותו כמו הפלייסטיישן 3 והעדכונים האיטיים שלו. מה סוני חושבת לעצמה בדיוק?

עוד ב- Vgames:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:33 10.11.2008 | MisterFF MisterFF

    צודק לגמריי

    הבעיה שלכל מכשיר (ארופאי,אמריקאי,יפני) יש עידכון אחר, ולרוב יוצאים כל מיני הורדות באינטרנט של עידכונים, בעיקר לאמריקאי ולארופאי, האנשים עם היפני נדפקים, צריכים לחכות, לדעתי יהיה הרבה יותר פשוט אם סוני תתן אפשרות להוריד את העידכון דרך המחשב, להוריד לUSB ולהעביר לפלייסטיישן, אבל תמיד יש להם את התרוץ 'לא לכולם יש כסף לממן לעצם USB או מחשב' רגע אם הם לא יכולים לממן לעצמם USB או מחשב, אז איך הם ממנו לעצם פלייסטיישן 3?

    זה כל מה שיש לי להגיד בנושא.
    לסיכום סוני *Shame on YOU*

  2. 2

    12:51 10.11.2008 | NitrousSoup NitrousSoup

    בכיינות.

    הUPDATE נותן לך תיקונים לדברים וחידושים ואתה מתלונן? תפעיל את הפלייסטישן 3 בלילה לUPDATE אם הוא כזה גדול, או שפשוט תפסיק לשחק בזה אם יש לך אינטרנט כזה איטי. לסיכום: יא בכיין

  3. 3

    13:47 10.11.2008 | Zombit Zombit

    אני מבין לליבך זה קורה גם ב-360

    אבל ב-360 זה קורה בגלל עדכונים למשחק ולא בכזאת תדירות אבל שזה קורה זה תמיד תופס אותך ברגעים שאתה כבר רוצה לשחק ולא להמתין לתום העדכון.

  4. 4

    14:14 10.11.2008 | Wan7ed Wan7ed

    זומביט...

    אתה לא חייב לעדכן את ה-360 אם אתה לא רוצה... אתה יכול לבחור מתי שנוח לך.

  5. 5

    15:55 10.11.2008 | Zomgnome Zomgnome

    עלוב, באמת, עלוב.

    עלוב, באמת, כול מה שעולה לי בראש כדי להגיב על הדעה הזו זה:

    ARE YOU FUCKING KIDDING ME?

  6. 6

       | פורסם ע"י