הרשמה

GLC.CUP חצי הגמר

לאחר ש- lockNload הביטחו את מקומם בגמר ליגת GLC, נפגשו הקבוצות הנותרות Elementals ו- ever-gater כדי להכריע מי מבין השתיים תעלה לגמר הגדול של ליגת GLC אשר יערך ביום רביעי ה- 21/3 בשעה 20:00 במפות: de_nuke de_train ובמקרה של תיקו de_dust2.

משחק החצי גמר שנערך ביום שישי ה- 16/3 :

 

ELEmentals

Roster

jADAKISS , miluuuugt , xtant , RapedoN , StealthZ , uks , zapdos

VS

ever-gate

Roster

inpsection, reqzoR, angeR, L1ght, BIZROX

המפה ששוחקה: de_inferno

סיקור המשחק: המשחק החל בסיבוב סכינים שבסופו ניצחה קבוצת ELEmentals, ובחרה להתחיל כ-Counter-Terrorist. המשחק התחיל ברגל ימין ל- EG כאשר לקחו את סיבוב האקדחים הראשון והחשוב, שאיפשר להם לקחת את שני הסיבובים הנוספים אחריו. בסיבוב הרביעי, כאשר ELE קנו נשקים [יוצאו מה- eco], ההיתרון עבר אליהם. סיבוב חמישי: jADAKISS הרג שלושה באזור הטמנה A וניטרל פצצה, סיבוב חשוב של ELE. לאחר מהפך קטן 3-4 של ELE נוצר נסיגה אצל השחקנים ו- EG החלו לפרוץ בקלות רבה. בסיבוב שמיני angeR הרג שלושה באזור הטמנה B סיבוב לאחר סיבוב EG לא וויתרו, ולקחו את שאר הסיבובים הנותרים למחצית.

המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה: 11-4 לטובת EG.

המחצית השניה נפתחה שוב ברגל שמאל ל- ELE כאשר EG לוקחים את הסיבוב הראשון. אך לאחר הסיבוב השני ELE קנו נשקים [יצאו מה- eco] מהר ולקחו את הסיבוב החשוב. ELE ניסו לחזור למשחק עם פריצות חזקות לאזורי ההטמנה. סיבוב 11 xtant הרג שלושה באזור ה"בננה" לכיוון B כאשר בא מאחור, jADA סיים את הסיבוב עם דקירה. סיבוב נוסף לאחר מכן הריגה משולשת של StealthZ באזור B. אך בשלב כלשהו המשחק התאזן וזה לא הספיק בשביל ELE לחזור למשחק ולמנוע מ- EG את הניצחון, בסיבוב ה-13 BIZROX סיים את המשחק כאשר הרג את השניים הנותרים באזור הטמנה A וניטרל. כך נקבעה תוצאת המחצית השניה 5-8 לטובת Elementals

ותוצאה המשחק: 16:12 לטובת Ever-gate .

מצטיין המשחק הינו: דניאל סקאל ('angeR') שחקן קבוצת Ever-gate.

תפסתי את דניאל מיד לאחר המשחק הגורלי לכמה מילים:

ש: דניאל, ברכות על העליה לגמר היום, נבחרת לשחקן המצטיין במשחק החשוב הזה, איך המרגש? ומה דעתך?

ת: אני חושב שזה אחד הטורנירים הכי מותחים ששיחקתי מעולם... המשחק נגד לוק אנד לוד העלה לנו תביטחון לשמיים והיצלחנו לשמור על מומנטום גבוה ולהוציא את זה על אלמנטלס =)

ש: תרצה להוסיף משהו?

ת: דבר ראשון לתת את כל הכבוד לכל הקבוצה כולם שיחקו מעולה. ותודה רבה למתן promiseולמשה Getco.

כך מסתיים שלב חצי הגמר של GLC.CUP. הקבוצות שיפגשו בגמר הליגה הם: LockNLoad VS Ever-gate נאחל להם את מירב ההצלחה והטובה מבין השתיים תנצח !

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:58 17.03.2007 | kennyx kennyx

    אחלה סיקור

    הולך להיות משחק מעניין בין EG ל LNL

  2. 2

    01:12 18.03.2007 | angeR angeR

    gg

  3. 3

    03:10 18.03.2007 | reqzoR reqzoR

    אחלה טורניר ואחלה משחק

  4. 4

       | פורסם ע"י