הרשמה

ראיון - GLCINTEL|SENTOR

 הראיון נערך במקור באתר הגרמני mytf.de ותורגם על ידי שלומי עמיחי.

 

 

MyTF: שלום SENTOR! קודם כל, אם אתה יכול בבקשה לספר לקוראים שלנו על עצמך?

Sentor: היי, שמי נתי שדה. אני בן 19, וכרגע משרת בצה"ל. שיחקתי במשך כמה שנים במשחק CS ברמה מתקדמת, לאחר מכן עברתי לשחק TF2. אני כרגע מנהל קבוצת  Galacticos במשחק TF2, וסוג השחקן שאני משחק הוא סייר(Scout).

 

MyTF: בכמה מילים, איך אתה מתאר את הקהילה הישראלית במשחק?

Sentor: עצוב, זה לא בדיוק נראית קהילה, על פי רמת הכישורים של שחקנים וקבוצות לא יגיעו רחוק במשחקים באירופה. אף על פי כן, ישנם הרבה שחקנים פעילים שמנסים להגיע רחוק, להיתקדם, ולבנות קבוצות חזקות. אחד הדברים שמראים על כך היה במסיבת רשת שהיתקיימה בדצמבר – כמעט כל שחקן רציני הגיע למסיבה הזו.

 

MyTF: במסיבת רשת של vGames ניצחתם את Champions עם תוצאה של 6-0! אז מה עם קבוצות תחרותיות בישראל? האם קיימת קבוצה שמספיק טובה להגיע לרמת משחק שלכם, או שזו הסיבה שהתחלתם לשחק באירופה?

Sentor: כמו שעניתי בשאלה הקודמת, כרגע לא קיימת קבוצה ישראלית שמשתווה ליכולות המשחק שלנו. ההישתתפות שלנו במשחקים וליגות ישראליות הם כדי להראות נוכחות בלבד. עד עכשיו המשחקים שלנו באירופה היו תחביב ודרך להכיר עוד קבוצות מוכשרות. אך עכשיו אנחנו לוקחים את זה ביתר רצינות ונותנים את הכי טוב שאנחנו יכולים לתת. בנוסף על כך,  חוץ מאיתנו לא קיימת כרגע קבוצה שיכולה לשחק באירופה גם מבחינת כישורים וגם מבחינת גישה.

 

 

MyTF: הדיון על TFTrue ההקדמה נראה שיוצא מכלל שליטה. ישנם מספר שחקנים שחוזים את נפילת TF2 בשנת 2009. איך אתה רואה את זה? והאם הקהילה הישראלית מכירה בזה?

Sentor: אישית, אני נגד שימוש ב- TFTrue. בזמן שנזק רנדומאלי יכול לגרום למשחק להיות פחות "מקצועי" , זה גם יעשה את המשחק ליותר מעניין. בזמן שמדי פעם אתה נכנס לעצבים ואפילו יותר, זה יכול גם להציל אותך ממצב של מוות(במשחק). לדעתי זה עושה את המשחק פחות טכני ויותר מסוכן, שבכללי זה עושה את המשחק ליותר מעניין ומהנה. למרבה המזל השיחה הראיון הזה עוד לא הגיע לישראל עדיין. אני לא יכול להגיד שאני מקווה שזה יגיע.

 

MyTF: מה היית בהכרח משנה במשחק אם תוכל?

Sentor: אולי זה נשמע הזוי, אבל אני מוצא את המשחק מושלם כמו שהוא עכשיו.

 

MyTF: מה עם ספונסרים ושותפים? איך הם עוזרים לקבוצות ישראליות? האם אפשרי להיות "הכי טובים" ולהרוויח כסף?

Sentor: החדשות הטובות הם שהמשחקים בישראל משיגה הרבה הכרה. החדשות הרעות הם שרק קבוצות של CS נהנים מזה. קבוצת CS 1.6 של GLC מקבלת פרסים בשווי שקרוב ל3000 יורו. הספונסר  מוודא גם שלקבוצות שלו קיימים ציוד הקפי לגיימניג כגון: עכבר, מקלדת, אוזניות, מיקרופון, וכו'...  בקשר ל- TF2 אנחנו רק יכולים לקוות שזה יקרה בעתיד, אבל כנראה שזה ייקח זמן מה.

 

MyTF: בראיון עם דרונוס הוא היתייחס לבעיות יציבות אינטרנט הקבועות ברוסיה. איזה סוג של ניסיון הגעתם עד עכשיו בישראל? האם החיבור החדש פרוש על פני שטח גדול? הרי אחרי הכל אירופה לא נמצאת מעבר לפינה (-;!

Sentor: אני שמח להגיד שהטכנולוגיה המתקדמת של כבלים הינה הצלחה גדולה פה... בכינות, החיבורים יכלו להיות יותר טובים. אנחנו מקבלים פינגים טובים בשרתים שנמצאים בגרמניה, NL , ובריטניה, אבל למרות זאת עדיין לא מקבלים אפילו קרוב למה שאירופאים מקבלים. זה כמובן טבעי שהם יקבלו פינגים יותר טובים אבל עדיין זה מפריע למשחקיות נכונה. הכיוון של הפגיעה שונה לגמרי. אבל בכל זאת אנחנו מסתדרים עם זה.

 

MyTF: נושא נוסף: ישנם פוליטיקאים גרמניים שמנסים לאסור על הייצור ומכירה של משחקים המכילים אלימות. מה הקבלה הפוליטית לגבי משחקים בישראל?

Sentor: אתה לא לבד בזה. ישנם גורמים רשמיים ישראליים שניסו לאחרונה לחוקק חוק נגד משחקים המכילים אלימות. למזלינו, הם לא הצליחו. בנוסף, כבר לא מתייחסים פה להגבלות גיל במשחקים – כל אחד יכול לקנות הכל. כל עוד ג'ק טומפסון יישאר בארצות הברית ואנחנו נמשיך לשחק פה ביריות. D:

 

MyTF: בשבועות האחרונים נושא רציני שמפתיע את כולנו : היתנגשות ישראל-חמאס! כמה זה משפיע על כמות המשחק שלך בתור "שחקן" יומי?

Sentor: אם להיות ישר לגמרי, אני לא מרגיש את זה בכלל. הרקטות של החמאס לא יכולות להגיע אלי בגלל הגבלות המרחק, לכן אני כאילו חי בבועה. זה משפיע יותר על אנשים שחיים בקו האש, אתה לעולם לא יכול לדעת מתי תצטרך לעזוב הכל ולרוץ למחסה. אחד מחברי הקבוצה של GLC נמצא במצב כזה, לכן אנחנו יודעים איך מרגישים ממקור ראשון. אני מאחל לצה"ל הצלחה רבה והרבה מזל, ומקווה שהכל ייגמר בזמן הקרוב.

 

MyTF: תודה על הראיון, אני מאחל לך ולצוות שלך את הכי טוב שאפשר ושיהיה לכם הרבה מזל בעתיד. יש לך כמה מילים להגיד לסיום?

Sentor: תודה על הראיון, זה היה תענוג בשבילי J. אנחנו מקיים שיהיה אצלינו בקרוב שלום. והייתי רוצה להודות ל- GLC על תמיכתם בקבוצתינו, ושיהיה לנו המון הצלחה בהמשך. :D

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:12 29.01.2009 | Cainbot_ Cainbot_

    מרגש אחושילינג.

  2. 2

    16:24 29.01.2009 | Shlomi Amihay Shlomi Amihay

    אחלה ראיון :)

  3. 3

    16:41 29.01.2009 | NitrousSoup NitrousSoup

    מגניב, הרמה של הקבוצה שלכם באמת יוצאת מן הכלל :)

  4. 4

    17:36 29.01.2009 | barakZ barakZ

    חחח אהבתי :]

  5. 5

    21:27 09.02.2009 | -SkeleTon- -SkeleTon-

    יפה, באמת הייתה ממש כן איתם וזה אחלה D:
    אהבתי מעוד את הרעיון והקבוצה GLC באמת יוצאת מין הכלל במשחקים בקהילות הישראליות D:

  6. 6

       | פורסם ע"י