הרשמה

הרחקות בלתי מוצדקות?

הסיפור אודות שערוריית ההרחקות החל, כאשר נער צעיר בשם זאק, נדהם לגלות כי בתיבת הדואר והאלקטרוני שלו מחכה הודעה בה היה כתוב כי חשבון המשחק שלו הושעה עקב ניצול בלתי חוקי של רשיון המשחק (End-User License Agreement ).

זאק, שלא הבין במה מדובר, שלח הודעה לחברת Blizzard, וחשש שההרחקה משרתי המשחק היא כי נהג לפקוד תכופות (בלשון המעטה) את העולם המקוון, ובהודעתו כתב: "הסיבה שבגללה שיחקתי כלכך הרבה הייתה ע"מ להדביק את דרגתו של חברי, שהתקדם הרבה לפני!". שבוע לאחר שליחת האימייל, חשבונו של זאק נפתח.

מקרהו של זאק איננו יחידני; משתמשים רבים מתלוננים כי שיטות ההפחדה והענישה של Blizzard (אף שלפעמים מוצדקות), נוקשות למדי, ובהרבה מאוד מקרים, על יתר המידה. Blizzard נוהגת להרחיק משתמשים ביהירות רבה, בלא חקירה מוקדמת אודות מקרים ספציפיים, ועקב כך לאמלל (שלא במכוון) משתמשים רבים שלא על עוול בכפם.

מבקרים רבים טוענים שהחברה הפכה לפרנואידית משהו, וכי אותה הפראנויה לגבי מקרי ניצול של עולם המשחק, לרווח כספי בעולם האמיתי, גורמת ליצרנית העצומה הזאת לאבד מעט את הצפון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:37 27.03.2007 | «Plada» «Plada»

    זה לא נכון בכלל !

    Blizzard רשמה חוקים וכול פעם שיש טלאי החוקים מופעים שוב וכול אחד שמשחק אישר את החוקים כי עם הוא היא לוחץ "לא מסקים לחוקים" זה היה מוציא אותו מהמשחק בעצם זה אומר שהוא הסקים שעם הוא יעסה משהו ישעו את החשבון של המשתמש שלו, אז השיטה שלעם בסדר וכול מי שכותב שהשיטה לא בסדר בטח הישעו לו את החשבון.

  2. 2

    10:09 27.03.2007 | oridion oridion

    אווהוו זה ועוד איך נכון

    הם מאוד מגזימים עם זה. לדעתי הם בכלל לא צריכים להרחיק מי שקונה זהב ועושה powerlvling, זה בחירה שלהם מה לעשות, הם משלמים על זה ובליזז לא צריכים להתערב, אבל בליזזראד מתערבים ולפעמים מרחיקים שחקנים שלא עשו כלום

  3. 3

       | פורסם ע"י