הרשמה

טורניר פיפא: סיכום היום השני

סיכום היום השני של טורניר פיפא 09 של רשת חנויות BigBox- והיום: המוקדמות בסניף איילון !


מקום ראשון: יוסי רובין

היום השני של טורניר פיפא הגדול! אח.. ביג בוקס רמת גן, איזו חנות, איזה שירות, אילו משחקים! פשוט נפלא!

הגענו כהרגלנו בבוקר וישר תחמנו בשבילכם את כל איזור HP- למרות רוחם של המוכרים, שלקחו קשה מעט את העובדה שגנבנו להם את כל מתחם המכירות של מחשבי HP החדשים. אבל אחרי שהם ראו את רמת השחקנים והמשחקים, הם אפילו הצטרפו לעידוד ואפילו קצת התבאסו שהם לא יכולים לזכות בעצמם...

אז מה היה לנו? יום שני לטורניר FIFA הגדול!

אמנם מתוך מאות האנשים שנרשמו, ובאמת שנרשמו מאות, הגיעו מספר מצומצם יחסית, אבל זו לא הכמות אלא האיכות. אפילו יוסי רובין, שחקן פיפא ותיק ומוכר לרבים בינינו, הגיע!

ב-4 התחילו הטורנירים עצמם, אחרי משחקי אימון אינטנסיבים של השחקנים, ואחרי מספר משחקים, הרבה מאוד דקות משחק, ומערכת פנדלים מותחת, הגענו לארבעת הטובים ביותר.

בחצאי הגמר נפגשו יוסי רובין ורוסטי טליס, ורומן סיסטר כנגד וולאד גולדנברג, שלמרות שכבר הבטיחו את מקומם בגמר הגדול, לא רצו בשום אופן לוותר על מסך ה-22" היוקרתי שהובטח לזוכה במקום ראשון במוקדמות!

לגמר העפילו בסופו של דבר יוסי רובין ורומן סיסטר, ויוסי, ניתן להגיד, ניצח בצורה מוחצת והוכתר כזוכה הגדול של מוקדמות גביע HDX בסניף איילון!

אל תדאג יוסי, אלוף הארץ או לא אלוף הארץ- לגמר הגדול מגיעים רק הטובים שבטובים, הדובדבן שבקצפת! ושם, אולי, צפוייה לך הפתעה!

ארבעת המנצחים היום הם:
במקום הראשון : יוסי רובין
במקום השני: רומן סיסטר
במקום השלישי: רוסטי טליס
מקום רביעי : וולאד גולדנברג

רק נזכיר, שהמקום הראשון בכל יום זוכה במסך HP "24 מדגם 2448 בעוד המקום השני זוכה במסך HP "22 דגם 2228 והשלישי זוכה בתיק אביזרים למחשב בשווי 599 שקלים!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:15 11.03.2009 | RuBiNaLDo RuBiNaLDo

    תודה רבה לכולם על הארגון, ההשקעה והכל.
    עדי בהצלחה מחר!

  2. 2

    22:43 11.03.2009 | יובל בירב יובל בירב

    יוסי, מה עם לתת צ'אנס לדם חדש? :)
    סתם, צוחק איתך.
    הלוואי והיו עוד גיימרים רציניים ותחרותיים כמוך בישראל, מצב הגיימינג פה היה נראה אחרת לגמרי...

  3. 3

    00:48 12.03.2009 | רוסטי רוסטי (אורח)

    תאמינו לי, יוסי הזה אחלה גבר
    כבוד להפסיד לו חח
    רק חבל שהייתי נגדו בחצי, יכולתי לקחת הביתה מסך במקום מארז מחורבן ללפטופ שאין לי חח (שזה כולה תיק גב ועכבר)

  4. 4

    08:34 12.03.2009 | timmy timmy

    מה הפלא שהגיימינג בארץ נראה כפי שנראה עם מפיצות משחקים כמו שיש לנו? מתי בפעם האחרונה מישהו ראה איזושהי תחרות או פעילות קהלתית שאטארי ישראל עשתה?? טורניר כלשהו? נאדה, זיפט. לפחות ישפאר מקיימת פעם בשנה את האליפות של ל-PES (למרות שזה הדבר היחידי שהיא עושה - החבר'ה מישפאר כנראה מאוד מאוד מאוד עסוקים בהרמת SONY אונליין בעברית.. או שלא!!!).

    כל הכבוד לחברות כמו HP שמקיימות פעילויות כאלה לגיימרים, אינטל שתומכת באליפות ישראל במשחקי מחשב - ובעצם כל אחד מהמפרסמים שנמצא כרגע באתר Vgames - אפילו הובה בובה (אחלה מסטיק!!).

    כל הכבוד יוסי על הניצחון!! בהצלחה בהמשך. אחלה של טורניר, רוח ספורטיבית, ארגון מצויין ומחשבים מטורפים שמחזיקים את המשחק בלי כל קושי.

  5. 5

    18:47 17.03.2009 | VLAD VLAD (אורח)

    כה יש לי מה להוסיף ...למרות שאני במקום האחרון אני לא מנסה למצוא תירוצים פשוט רציתי לבקש שהלוואי ובטורנירים הבאים יהיה יותר נוח לשחק ..: שזה כיסאות ומחשבים נורמאליים ולא ג'ויסטיקים שאנו בכלל לא רגילים אליהם ולא מקלדות לפטופ לא נוחות שהכפתורים בהם נתקעים.

  6. 6

       | פורסם ע"י