הרשמה

גיליון ראשון של העיתון!

הגליון הראשון יוצא לדרך! מקווה שתהנו מהעבודה של צוות העיתון.
הגיליון הזה הוא הגיליון הראשון של העיתון ועם יש משהו לתקן או להעיר אז אתם מוזמנים להגיב.
צוות העיתון
אני
RoDeX - מנהל העיתון והאחד שדואג שהכל בסדר במה שקורה.
רוני
Death Spirit -כתב הפאצ'ים והתוספות.
ירין
Terminator - המראיין.
שמעון
gigamer - כתב עינייני השבוע של הקהילה.

לאחר שהכרתם את צוות העיתון, בואו נתחיל.
ראיון עם מנהל הקהילה- RoDeX כתב:
Terminator
ראיון עם RoDex (הלא הוא אסף) מנהל הקהילה החדשה של פורום סימולטורים.
עד לא מזמן פורום סימולטורים היה די עזוב משום שלא היו הרבה שהתעניינו בנושא וגם לא היה מנהל שישליט ארגון ויסדר את העניינים. לפני כשלושה ימים התמנה מנהל חדש לניהול הפורום-והוא אסף.
מהרגע שהתמנה אסף לניהול הפורום, העניינים התחילו לזרום חלק יותר.

הוא פתח הרבה תכנים ונושאים מעניינים עם מידע על סימולטורים שונים, מה כדאי לקנות ומה לא, איזה ז'אנרים וסוגיהם הכי טובים, איזה סוגי סטיקים כדאי לקנות ובכלל עזר לילדים להתמצא יותר בתחום.
בזמן הקצר הזה הפך הפורום מהכי פחות נצפה בערוץ אסטרטגיה לפורום השני עם הכי הרבה כניסות ותגובות. מספר הגולשים גדל בכמה מונים ואסף אומר שאם המצב ימשיך ככה הוא יוכל להרשות בפורום תחרויות נושאות פרסים ועוד שלל דברים אחרים לטובת הקהילה.

הנה ראיון קצר שנערך עם אסף:
ש: איך אתה מרגיש על התמנותך להיות המנהל החדש של פורום סימולטורים?
ת: אני מרגיש אחלה, הפורום ממש פורח, זה מה שציפיתי, אני מקווה שזה ימשיך כך.

ש: ספר לנו על המצב ההתחלתי של הפורום, עוד כשהיית גולש ולא היית ממונה עליו.
ת: כשעוד לא מוניתי על הניהול, הפורום היה בלי חיים, אני בטוח שאפילו אנשים שאוהבים סימולטורים לא היו מנסים לעשות איתו משהו.

ש: ספר לנו על השינויים שהכנסת בפורום.
ת: כאשר נכנסתי לניהול ישר התחלתי לפתוח נושאים טובים שיכולים להפעיל את הקהילה בראשית דרכה. לאחר מכן הבאתי כמה אנשים שאוהבים מאוד סימולטורים, הם סיפרו על כך לחבריהם והפעילויות התחילו לזרום. ואז קראתי לאנשים שהיו בפורום סימולטורים עוד לפני שכל התהליך קרה והם קפצו על ההזדמנות להחיות את הפורום מחדש.

ש: ספר לנו מה מייחד את הרעיונות והדיונים שפתחת?
ת: קודם כל, באתי בשביל לעשות משהו בקהילה הזו, ז'אנר הפעולה והתפקידים ממש פגם בסימולטורים, אך יש לו שחקנים, והרבה. ולכן ידעתי שאפשר לעשות משהו. מה שמיוחד הוא לגבש את הקהילה, ולא ליצור איזה מצב שמחברי הקהילה (ואני מקווה שזה לא יקרה) יחליטו פתאום להגיד, נמאס לי מכם, אני פורש. אני רציתי את תפקיד הניהול הזה כי ידעתי שאני יכול לבנות קהילה שתביא אנשים ותהיה מגובשת, שיהיו בה שיתוף פעולה, פעילויות, טורנירים ומה לא.

ש: איך כל אחד מהם בנפרד עוזר לקידום הקהילה?
לדוגמה איך הרקע על הסימולאטורים השונים, המשחקים שעומדים לצאת, ההמלצות, העיתון, הדיונים החופשיים (OT), והרעיון להרחבת הפורום שיעסוק גם בטיסנים יעורר מוטיבציה בחברי הקהילה להמשיך לגלוש בה?
ת: זה עוזר לקהילה, לרוב בגיבושה, או רעיונות חדשים של ההילה לקידומה, זאת אומרת, הרחבת הפורום גם לטיסנים יביא אנשים, מדריכים כמו לדוגמא איך לבנות טיסן. דיון OT נותן חופש ביטוי אך גם עד גבול מסויים, העיתון מגבש את הפורום ונותן להם אפשרות להתעדכן בחדשות האחרונות של הקהילה.

ש: ספר לגולשינו למה כדאי להם להמשיך לגלוש בפורום.
ת: לגולשים מצפים עוד כל מיני הפתעות בהמשך. כולל תחרות פסח נושאת פרסים וככול שיבואו יותר אנשים, כמובן שהקהילה תגדל, תגיע לגבהים חדשים בין קהילות Vgames המכובדות ויכול להיות רק טוב. ואני חושב שכל התכנים שהוזכרו מקודם הם גם סיבות טובות בפני עצמם להמשך הגלישה בפורום.

ש: האם יש לך רעיונות חדשים בראש כבר עכשיו שימשכו עוד גולשים?אם כן תן הצצה קטנה מהם.
ת: אכן כן, אחד מהם כמו שאמרתי, טורניר פסח, שכנראה אפילו מי שלא אוהב סימולטורים יוכל להשתתף. ואני אתן לך עוד דוגמא לתחרות שתתקיים אחרי פסח, תחרות הנחיתה הטובה ביותר של הפורום ויש עוד הרבה פעילויות וחלקן לא חייבות להיות תחרויות. האם יש לך משהו להגיד לקוראים לפני שאנחנו מסיימים את הראיון הזה? ת: אכן כן, בואו לפורום סימולטורים שקיבל חיים חדשים!  לא יודעים איך טסים? פשוט מאוד, תבואו, נוכל לעזור לכם, ואני בטוח שעוד תאהבו את זה! ואני גם מקווה שאתם תמשיכו לקרוא את העיתון השבועי שלנו
ירין: היה נחמד מאוד לדבר איתך. תמשיך עם העבודה הטובה.
אסף: תודה רבה לך.

עד כאן הראיון הראשון של עיתון פורום סימולטורים.
עד הפעם הבאה, להתראות.

הקהילה כתב: gigamer

לפני כשבועיים הצטרף לקהילה הגודלת שלנו מנהל! אסף ליבנה תרם את עצמו למען קהילת הסימולטורים והוא יצעיד אותה קדימה אל עתיד חדש ומעניין. בהצלחה לאסף!

לפני כשבוע וחצי נפתח דיון מעניין של ויגיימס אם כדאי להפוך את קהילת סימולטורים לקהילה שיוכלו לדבר בה על טיסנים וכל מה שטס באוויר. כיום הדבר עלה לאוויר ואנו הקהילה מקווים שדבר זה יביא פנים חדשות לפורום

זה כבר יותר לחובבי הסימולטורים
מדריך חדש ע"י RoDeX מסביר איך להוסיף מטוסים חדשים למשחק Flight Simulator 2004 או גם בשמו האחר FS9 לחצו על הקישור למטה כדי להבין על מה מדובר.

ולסיום, דיון ה-Screen Shot החדש של הקהילה.
פתחנו את דיון ה-Screen Shot החדש, תמונות מסך ממשחקי הסימולטורים השונים. תפסתם תמונה יפה של איטליה לפני נחיתה? מצאתם נוף יפה? או אולי משהו מגניב?
הכניסו את התמונה היפה שלכם לדיון כדי שנוכל לראות ולהנות!

פינת הפאצ'ים והתוספות כתב:Death Spirit

נתחיל עם הסינרי של בן גוריון: הסינרי האהוב עליי ואם לא אחד היותר טובים שיש.
הסינרי כולל: מבני הטרמינל 3 וטרמינל 1, מגדל פיקוח, אולם מבקרים, שלט הנוקיה במעבר לדיוטי פרי.

כמו כן כולל הטרמינל שרוולים נעים ומתחברים למטוס בזמן הזנת תדר בNAV1 ובNAV2.
בנוסף, ניתן להתקין סינרי פוטוריאליסטי של האזור מסביב לנמל תעופה הכלול בחבילה.
הסינרי כולל הרבה תוספות קטנות כמו מסלול נחיתה פוטוריאליסטי, מכונות FOLLOW ME סטטיות ואנשי צוות סטטיים על הקרקע. כל אלו ביחד הופכים את הסינרי לריאליסטי והנאה לעיניים. הסינרי לא כבד במיוחד, וניתן לטוס בו בלי ירידות FPS, למי שיש ירידות FPS יש ברידמי רשימה של קבצים שניתן להסיר בלי להרוס את הריאליזם ולקבל FPS גבוה יותר.

קישור להורדה

נמשיך עם תוספת חמודה FS passengers: תוכנה חמודה וקטנה שמוסיפה למטוס שלכם נוסעים וירטואליים. בין האופציות הקיימות יש אפשרות להגיש אוכל ושתייה, להראות סרט ועוד. כמו כן יש אפשרות לקבוע את כמות הנוסעים במטוס, על פי המפרט שלו, וגם לעלות מטען. אך האופצייה הנחמדה ביותר היא סטטיסטיקת הטיסה.

כאן מופיע דף שבו מנתחים את הטיסה שלכם, וכמה שהיא יותר טובה, ככה אתם מקבלים יותר נקודות. לדוגמא: אם הייתה לכם נחיתה קשה, ירד לכם על זה ניקוד. אם הייתה לכם נחיתה רכה, תקבלו בונוס. אם עברתם את מגבלת המהירות בגובה הנמוך מ10,000 רגל, ירד לכם הניקוד וכו'. הנוסעים יש מד אנדרנלין, עד כמה הם מפחדים מהטיסה. אם יש מזג אוויר קשה או שאתם מבצעים תמרון מוזר, הם יתחילו לפחד.

התוכנה היא בתשלום, וניתן לרכוש אותה באתר הבית, או לטוס עם תוכנת הדמו.

קישור לאתר הבית


עד כאן הגיליון הראשון של העיתון! מקווה שנמשיך במסורת זו של גיליון בכל שבוע :)

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:32 15.04.2007 | InormouS InormouS

    השקעה מדהימה!!

    איזה קריאה כיפית!

  2. 2

    13:24 17.04.2007 | Hipno Hipno

    מושקע ביותר!

    הרשמתם אותי פורום סימולטורים! כל הכבוד!

  3. 3

       | פורסם ע"י